نیوز سیتی!
01 بهمن 1401 - 17:07

ادارات پارس‌آباد به تعهد خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل کنند

پارس آباد - معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد گفت: بانک ها به تعهدات خود در قبال تسهیلات اشتغال در پارس آباد عمل کنند.

رضا ظهراب وند ظهر شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پارس آباد که در سالن اجتماعات فرمانداری پارس آباد برگزار شد، اظهار کرد: ادارات پارس آباد به تعهد خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه اشتغال از مهمترین و ضروری‌ترین کارگروه‌های شهرستان پارس آباد است و باید قبل از پایان سال سهمیه تسهیلات اشتغال شهرستان توسط دستگاه‌های متولی جذب شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد با تاکید بر اینکه باید پرداخت وام‌های اشتغال، ازدواج و فرزندآوری در پارس آباد اولویت باشد، افزود: بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه حتما همکاری کرده و گزارش فعالیت‌های خود را هم ارائه کنند.

ظهراب وند ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ تعهد اشتغال شهرستان پارس آباد ۳ هزار و ۱۳۵ نفر بوده که با تلاش های صورت گرفته تاکنون یک هزار و ۸۷۷ نفر جذب شده است.

وی گفت: دغدغه ما این است که مردم بتوانند تسهیلات را برای ایجاد اشتغال دریافت کنند و دغدغه بعدی این است که این تسهیلات در همان حرفه‌ای که دریافت شده است، هزینه شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع افزود: تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی مناسب، خدمت رسانی و پیگیری مشکلات و درخواست‌های به حق مردم باید مهمترین دغدغه ما باشد تا از این طریق سطح رضایت مندی مردم افزایش پیدا کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 988641

مهمترین اخبار ایران و جهان: