نیوز سیتی!
05 مهر 1402 - 09:22

اجازه سواستفاده از بازار را به سوداگران نمی‌دهیم

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استان البرز گفت: به منظور مقابله با سواستفاده سوداگران از بازار، پایش و نظارت بر این امور تشدید خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله افضلی‌ سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز صبح امروز در دیدار با مدیرکل صمت و معاونان این سازمان بر لزوم افزایش نظارت و بازرسی‌ها در بازار در راستای جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی سوداگران و رعایت حقوق مصرف کنندگان تاکید کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی ضمن تبریک گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با تشکر از مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت ونقش خطیر آنها در بخش‌های مهم اقتصادی، بر همکاری و جذب بیش از پیش سرمایه گذاران در استان البرز تأکید کرد و ابراز داشت با اطلاع یابی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی به روز و بهینه در بخش‌های بزرگ تولیدی، صنعتی و معدنی می‌توانیم شاهد شکوفایی چرخه تولید و ایجاد اشتغال بهتر در این استان باشیم.

وی در پایان لزوم نظارت و بازرسی‌ها بر بازار جهت سواستفاده‌های احتمالی سوداگران جهت رعایت حقوق مصرف کننده همچنین بررسی وضعیت اصناف، کسبه، بازاریان و گروه‌های صنفی اولویت و حمایت تمام دستگاه‌های اجرائی استان را خواستار شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1516985

مهمترین اخبار ایران و جهان: