نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 14:12

آثار ارسال شده به دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور باز بینی شد

دبیر فنی دومین جشنواره تئاتر ملی درسی کشور از بازبینی بیش از 6 هزار اثر دانش آموزی شرکت کننده در این جشنواره خبر داد.

مجید رهپرور دبیر فنی دومین جشنواره ملی تئاتر درسی در گفت و گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه بازبینی آثار دانش آموزی شرکت کننده در حال انجام است، اظهار کرد:آثار ارسال شده به دبیر خانه دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور مورد بازبینی و داوری قرار گرفت. 

وی افزود: دبیرخانه پس از دریافت  اولین آثار ، و ثبت توسط اعضا بصورت شبانه روزی کار خود را آغاز کرد که پس از آن بازبینی و داوری بمدت دوهفته از اواسط دیماه آغاز و ۱۵ بهمن ماه به پایان رسید.

 

دبیر فنی دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور گفت: این کار پس از مرحله اول و بازبینی ۶ هزار اثر ارسالی، با انتخاب ۲۰۰ اثر انجام و ۱۱نفر از هنرمندان و داوران آنرا به پایان رساندند.

رهپرور عنوان کرد :پس از بازبینی در دور دوم  روز  جمعه۱۵ بهمن ماه ۲۰ نمایش برگزیده انتخاب شد و پس از ثبت نهایی و گزارشات لازم و اعلام به گروههای شرکت کننده در مرحله نهایی و حضوری در شهرستان میناب نمایش داده می شود. 

دبیر فنی این جشنواره بابیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور تا ۵ بهمن بوده است خاطرنشان کرد:  آثار ارسالی از سراسر کشور و  ۳۲ استان ارسال شده است و مرحله نهایی از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه با ورود گروهها بصورت حضوری برگزار می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1022541

مهمترین اخبار ایران و جهان: