نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 23:03

تقی پور: لیاقت این قهرمانی را داشتیم/ به هدف مان رسیدیم

سرمربی تیم مس سونگون ورزقان قهرمانی تیمش را حاصل یک حرکت جمعی دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل تقی پور در پایان بازی با گیتی پسند، ضمن ابراز خوشحالی از قهرمانی تیمش گفت: خدا را شکر به چیزی که لیاقت مردم آذربایجان بود رسیدیم. به تیم حریف خسته نباشید می‌گویم و دست بچه‌های خودمان را بابت این بازی مردانه می‌بوسم؛ بازی خیلی سنگینی بود ولی آماده بودیم و می‌دانستیم چه باید بکنیم.

وی افزود: با توجه به شرایط دو تیم در جدول رده‌بندی پیش‌بینی حساسیت بازی کار سختی نبود. در طول هفته در کنار مباحث فنی، روی مباحث روحی و روانی هم تأکید داشتیم. به بچه‌ها گفته بودیم که با آرامش بازی کنند و از فوتسال خودشان لذت ببرند. چیزی که در طول بازی و باوجود تنش‌ها و برخی اتفاقات، شاهدش بودیم و درنهایت به یک نتیجه قابل‌قبول و قطعی شدن قهرمانی‌مان انجامید.

سرمربی مس سونگون ورزقان در ادامه صحبت‌های خود تأکید کرد: این قهرمانی به‌دست نمی‌آمد، مگر با اتحاد و همدلی یک مجموعه بزرگ که از روز اول باهم و برای یک هدف تلاش کردند تا درنهایت قهرمانی پنجم را به مردم آذربایجان و ورزقان و کارگران زحمتکش مس سونگون ورزقان تقدیم کنیم.

تقی پور یادآور شد: از رسول خطیبی، مدیرعامل زحمتکشی که در طول فصل مثل عضوی از تیم فوتسال، کنار ما بود و هوای تیم را داشت، نهایت تشکر رادارم. یک خدا قوت به آقای کافی می‌گویم که در اول فصل کنار ما بودند. از صنایع بزرگ مس، هیئت‌مدیره محترم، مدیران عزیز و گران‌قدر استانی و شهر ورزقان و همه پرسنل باشگاه مس سونگون ورزقان که در این مدت یار و یاور ما بودند نیز تشکر می‌کنم.

سرمربی مس سونگون با اشاره به اینکه تیم امسال، یک تیم متحد و مثال‌زدنی بود گفت: یکی از متحدترین و حرفه‌ای ترین تیم‌های این چند سال را داشتیم. از تک‌تک اعضای کادر فنی، بازیکنان و همه آنهایی که از روز اول مسابقات با یک هدف که قهرمانی پنجم بود، به همه سختی‌ها غلبه کرده و باهم ماندند، ممنونم. به‌عنوان سرمربی تیم اعلام می‌کنم که این موفقیت به‌دست نمی‌آمد مگر با همت دوستانی که گفتم و البته حمایت، دلگرمی و دعای خیر هوادارانی که خداوکیلی در این یک فصل نبودنشان بدجور آزارمان داد.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس
شناسه خبر: 1030685

مهمترین اخبار ایران و جهان: