نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 06:26

۵۷ پروژه نیمه تمام ورزشی در گلستان تکمیل می‌شود

رئیس کمیته دهه فجر ورزش و جوانان گلستان گفت: اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان رهاورد سفر دور دوم رییس جمهور به گلستان در حوزه ورزش است که با تخصیص آن ۵۷ پروژه نیمه‌تمام به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار فارس از گرگان، قاسمعلی برزمینی شامگاه شنبه در نشست خبری گروه فجر گلستان  اظهارکرد: اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان ره آورد سفر دوم رییس جمهور به گلستان در حوزه ورزش است که با تخصیص آن  ۵۷ پروژه نیمه‌تمام به بهره برداری می رسد.

رئیس کمیته ورزش و جوانان گلستان افزود: همچنین در سفر دور دوم ریاست جمهوری به گلستان ۱۸ پروژه از ۳۸ پروژه نیمه تمام ورزشی به بهره برداری رسید و اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان به این بحث اختصاص داده شد.

وی بیان کرد: در سفر اول رئیس جمهور به استان  ۲۱۸ میلیارد تومان مصوب شد که ۱۵۰ میلیارد تومان از آن به سالن ۶ هزار نفری تخصیص پیدا کرد و امیدواریم طی دو سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

برزمینی با اشاره به این که در دهه فجر امسال ۶ پروژه ورزشی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید که مهمترین آن آکادمی والیبال گنبد کاووس است، گفت: سالن ورزشی روستای شفیع آباد فندرسک، چمن مصنوعی روستای خواجه‌لر، استادیوم فوتبال بندرترکمن از جمله طرح هایی است که در دهه فجر بهره برداری خواهد شد.

طبق گفته مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در دهه فجر امسال ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در استان برگزار می‌شود.

پایان پیام/ ۸۳۰۲۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1651541

مهمترین اخبار ایران و جهان: