نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 08:09

تسهیل در واردات در مقابل سهولت در صادرات برای واحدهای تولید کرمانشاه در اولویت است

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، تسهیل در فرآیند واردات مواد اولیه و تجهیزات خطوط تولید کارخانه‌ها و روان‌سازی و سهولت در خروج کالاهای صادراتی واحدهای تولیدی را در رأس برنامه‌های کاری مجموعه گمرکات استان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی اصغر عباس‌زاده سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع و جمعی از کارشناسان خود با هدف ارائه تسهیلات بهتر و روانسازی صادرات محصولات واحدهای تولیدی استان کرمانشاه، از چهار زیرمجموعه گروه صنعتی -بازرگانی شکری بازدید و از نزدیک در جریان روند تولیدات آن قرار گرفت.

بازدید سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه از شرکت جهان صنعت کرمانشاه آغاز شد؛ از شرکت‌های دانش‌بنیان این مجتمع که مسؤولیت انجام تمامی مراحل طراحی، تولید، نصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات نورد گرم، ماشین‌آلات تولید تیر آهن، میلگرد، نبشی و انواع ماشین آلات صنایع فلزی را به عهده دارد.

شرکت جهان فولاد غرب، تولید کننده انواع تیر آهن با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تن در سال و صدور  محصول خود به کشورهای همسایه از جمله عراق، مقصد دوم بازدیدها بود.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه در حاشیه این بازدیدها، تسهیل در فرآیند واردات مواد اولیه و تجهیزات خطوط تولید کارخانه‌ها و روان‌سازی و سهولت در خروج کالاهای صادراتی واحدهای تولیدی را در راس برنامه‌های کاری مجموعه گمرکات استان عنوان کرد.

عباس‌زاده و تیم همراه از نزدیک در جریان روند فعالیت شرکت سیما فولاد جهان، مجهز به خط تولید نورد گرم و تولید کننده انواع میلگرد با ظرفیت ۲۰۰ هزار تن در سال قرار گرفتند و در بخش پایانی بازدید خود در جریان عملیات اجرایی شرکت ذوب آهن بیستون با تولیدات آهن اسفنجی، شمش فولادی قرار گرفت.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1279341

مهمترین اخبار ایران و جهان: