نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 19:27

رسانه بهترین سلاح برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

فومن- فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه رسانه بهترین سلاح در مقابل جنگ ترکیبی دشمن است، گفت: باید با سلاح رسانه به جنگ ترکیبی، تردید و تحریف دشمن در فضای مجازی برویم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فرارسیدن سالروز آزادی خرمشهر گفت: در جنگ هشت ساله ایران و عراق بسیاری از کشورهای جهان در تلاش بودند جمهوری اسلامی نوپا را شکست دهند.

وی با بیان اینکه در جنگ عراق و ایران تلاش شد تا ذره‌ای از خاک این کشور در اختیار بیگانگان قرار نگیرد، افزود: دلاور مردان ایرانی با جان و مال خود از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند و توانستند در این نبرد هشت ساله پیروز شدند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن پایداری را مهم‌ترین اصل قابل تقدیر در مقابل لشکر مسلح عراق در طول سال‌های جنگ تحمیلی دانست و گفت: در سال‌های پس از جنگ نیز دشمن با شیوه‌های مختلف به دنبال جنگ با جمهوری اسلامی است.

سرهنگ جعفری با تاکید بر اینکه شخصیت‌های بزرگ ملی و مذهبی در طول انقلاب اسلامی ترور شده‌اند، گفت سردمداران تروریست که دغدغه آزادی دارند خود سرکرده تروریست و جنگ‌های بزرگ هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در سال‌های اخیر با جنگ ترکیبی و روانی تلاش کرده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به دنبال القای یاس و نا امیدی بین مردم باشند، افزود: ضعف‌های موجود و مشکلات معیشتی که گریبانگیر مردم بوده مورد توجه مسئولین قرار گرفته تا مردم از خدمات به خوبی بهره مند شوند.

سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه باید به دولت فعلی کمک شود تا نیروهای نفوذی دشمن شکست بخورند، افزود: طبق فرمایش رهبری این انقلاب به دست صاحب اصلی اش خواهد رسید که باید با چشمانی باز مسیر را هموار کرد.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه رسانه بهترین سلاح در مقابل جنگ ترکیبی دشمن است، گفت: باید با سلاح رسانه به جنگ ترکیبی، تردید و تحریف دشمن در فضای مجازی برویم.

جعفری با اشاره به برنامه‌های سپاه ناحیه فومن با شعار محوری ما متحدیم شروع خواهد شد، گفت: بیش از ۵۰ برنامه شاخص و پیش از ۱۰۰ برنامه جانبی برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقات ورزشی، هنری بخشی از برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: دیدار با خانواده‌های شهید، و مراسم‌های مذهبی از دیگر برنامه‌ها است.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه محفل انس با قرآن، گلباران مزارع شهدا، کوه‌پیمایی، نشست خاطره گویی بخشی از برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر توسط سپاه ناحیه فومن است و افزود: این برنامه‌ها در سطح مساجد و پایگاه‌های شهرستان فضا سازی و برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه افتتاح پروژه آبرسانی در روستای آبرود در این هفته برگزار می‌شود و اظهار داشت: بیش از ۵۰ میلیارد تومان (با همکاری ارتش) برای اجرای این پروژه تخصیص یافته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1231085

مهمترین اخبار ایران و جهان: