نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 16:31

تمام اختیارات رئیس سازمان به استان‌ها تفویض شده است

اردبیل- معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: صد درصد اختیارات رئیس سازمان به مدیران استانی واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شجاعی بعد از ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار کرد: در کنار پرداخت کمک‌های بلاعوض و تسهیلات کم بهره برای صنعتگران و تولیدکنندگان، در روزهای پایانی سال تلاش خواهیم کرد تا بخشی از منابع مورد نیاز استان‌ها را در تأمین و تدارک زیرساخت‌های مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران به حساب آنها واریز کنیم.

وی تصریح کرد: ما از ابتدای امسال در قالب خوشه‌های کسب و کار و همچنین تقویت تولید در شهرک‌های صنعتی کمک‌های بلاعوض و مناسبی را از فعالان صنعتی و تولیدی انجام دادیم و قطعاً در سال آینده این کمک‌ها و پشتیبانی‌ها بیشتر نیز خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه هیچ مشکلی در استان‌ها در واگذاری زمین‌های صنعتی وجود ندارد، گفت: ما با کمترین افزایش قیمت و بیشترین حمایت و همراهی سعی داریم تا زمین‌های صنعتی را در اختیار تلاشگران عرصه تولید و صنعت قرار دهیم که در این زمینه طرح‌های توسعه‌ای نیز هدف‌گذاری شده است.

شجاعی افزود: به ازای واگذاری زمین باید حداقل ۱.۵ درصد توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز مورد توجه قرار گیرد تا در استان‌های مختلف شاهد ایجاد موانع خاص در تأمین زمین و زیرساخت‌ها نباشیم و قطعاً در این زمینه با سعه صدر بیشتر تلاشی مؤثر انجام می‌دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی محدودیت‌ها و موانع گذشته در واگذاری زیرساخت‌های اولیه رفع شده و ادارات آب، برق، گاز، فاضلاب و مخابرات سعی می‌کنند بهترین و شایسته‌ترین زیرساخت را در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای سرمایه‌گذاران مهیا کنند.

شجاعی شفاف‌سازی امور و واگذاری اختیارات مدیران و رؤسای سازمان را یادآور شد و اضافه کرد: صد درصد اختیارات رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی به استان‌ها و مدیران آن واگذار شده تا قدرت مانور بیشتری را داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خواست تا با حضور و نظارت مستمر و میدانی زمینه جلب رضایت سرمایه‌گذاران را فراهم کرده و بیش از گذشته به تقویت این جبهه مهم و ارزشمند کمک کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1086519

مهمترین اخبار ایران و جهان: