نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 14:44

مسئولان استان سمنان به پرونده شهرداری آرادان ورود کنند

آرادان - امام جمعه آرادان با یادآوری اینکه هشت کارمند شهرداری آرادان تعلیق شده‌اند اما این پرونده رسیدگی نشده و ضرر آن گریبان مردم را گرفته است، گفت: رسیدگی به این پرونده باید تسریع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نمازجمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن اشاره به چهاردهم تیرماه روز شهرداری و دهیاری‌ها، بیان کرد: اقدامات خوبی در شهرداری آرادان و دهیاران شهرستان با همراهی شوراهای اسلامی صورت می‌گیرد، ابراز کرد: به خاطر مشکلاتی که چند سال قبل رخ داده هفت الی هشت نیروی شهرداری آرادان تعلیق شده‌اند لذا درخواست داریم از سازمان بازرسی که این پرونده بررسی شود.

وی افزود: در زمینه پرونده شهرداری آرادان برخی بیکار شدند و برخی نیز ناخودآگاه درگیر شدند در حالی که جرمی هم نداشتند و افراد متدینی نیز بودند لذا این یک معضلی است که ضرر آن را شهرداری آرادان می‌بیند که هشت نیروی خود را از دست داده و کارها به واسطه وسعت شهر به مشکل کمبود نیرو بر می‌خورد که درخواست داریم مسئولان به این امر ورود کنند تا پرونده اطاله دادرسی پیدا نکند.

جنایتکاری آمریکا در خاورمیانه

امام جمعه آرادان همچنین به سالروز شهادت گروهی از مردم ایران در حادثه ایرباس اشاره کرد و گفت: ناوگان آمریکایی‌ها در این روز حمله‌ای ددمنشانه به یک هواپیمای مسافربری داشت و گروهی از مردم بیگناه را شهید کرد.

شریفی نیا ضمن طرح این پرسش که مگر می‌شود آمریکا نداند هواپیمایی که در هوا حضور دارد جنگی است یا مسافربری، بیان داشت: به فرض اینکه هواپیما جنگنده هم باشد به آمریکایی‌ها چه ارتباطی دارد. این آمریکایی‌ها هستند که هزاران کیلومتر دورتر از کشورشان و در خلیج فارس حضور دارند.

وی با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند انتقام اصلی خون سردار سلیمانی، بیرون انداختن جرثومه فساد، آمریکای جنایتکار از منطقه غرب آسیا و خلیج فارس است. البته ما ضربات بسیاری به اینها وارد کرده و خواهیم کرد.

اهمیت قوه قضائیه

امام جمعه آرادان با بیان اینکه بزرگترین دشمن تروریست‌ها و بزرگترین دشمن داعشی ها با دستور رئیس جمهور بدکاره آمریکا به شهادت می‌رسد و این تنها جنایت آمریکا نیست، ابراز کرد: در حادثه ایرباس ۲۹۰ نفر مردم بیگناه که ۶۶ نفرشان کودک زیر ۱۰ سال بودند جان خود را از دست دادند و پیکرهایشان روی آب‌های خلیج فارس قرار گرفت و یک سال بعد این جنایتکاران به فرمانده ناو جنگی مدال شجاعت نیز دادند.

شریفی نیا همچنین به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با مسئولان قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: معظم‌له جایگاه این قوه را بسیار مؤثر و بالا قلمداد کردند و فرمودند یکی از ارکان مهم کشور، قوه قضائیه است چرا که این قوه پرچمدار آزادی مشروع در جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1319719

مهمترین اخبار ایران و جهان: