نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 20:07

۹۰ قطعه زمین به اهالی روستای «جزیره شمالی» واگذار شد

بوشهر- آئین واگذاری ۹۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری به مردم روستای جزیره شمالی بخش بندر ریگ شهرستان گناوه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار گناوه عصر پنجشنبه در این آئین اظهار داشت: در این شهرستان اقدامات خوبی در حوزه روستایی بخصوص مسکن و زیرساخت‌ها در حال انجام است که در همین راستا امروز در جزیره شمالی بخش ریگ شهرستان گناوه شاهد واگذاری ۹۰ قطعه زمین به جوانان روستا خواهیم بود.

محمد تقی صفری افزود: در دهه امامت و ولایت نیز واگذاری ۱۰۹ قطعه زمین در شهر بندر ریگ به مردم به منظور تشویق جوانان و اجرای طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده انجام شد.

وی با بیان اینکه در کنار اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در شهرستان از برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی نیز غافل نبوده‌ایم گفت: برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان به مناسبت‌های مختلف به ویژه در دهه امامت و ولایت اجرا شد.

 ۹۰ قطعه زمین به اهالی روستای «جزیره شمالی» واگذار شد

فرماندار گناوه بیان کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم تحولات بسیار خوبی در شهرستان و بخش بندر ریگ به خصوص در بخش‌های اشتغال، سرمایه گذاری بخش خصوصی، ورزش، بهداشت، سلامت، آموزش و پرورش و سایر حوزه‌ها انجام شده که این اقدامات ادامه دارد.

بخشدار ریگ در این آئین اظهار داشت: از آغاز به کار دولت سیزدهم ۸۹ پلاک زمین در قالب نهضت ملی مسکن، الحاق ۱۳ هکتار جدید به این مجموعه و جمعاً ۱۰۹ پلاک زمین در بندر ریگ در قالب طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در این بخش تقدیم مردم شد.

 ۹۰ قطعه زمین به اهالی روستای «جزیره شمالی» واگذار شد

ضرغام محمدی بیان کرد: امروز نیز شاهد آئین واگذاری ۹۰ قطعه زمین به جوانان جزیره شمالی هستیم که یکی از مطالبات و خواست دیرینه و به حق مردم در این بخش بوده است که با حضور استاندار بوشهر انجام می‌شود.

وی افزود: در سال گذشته در حوزه مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تعداد ۱۶ واحد مسکونی افتتاح و تحویل داده شد و۲۱ واحد نیز آغاز عملیات اجرایی انجام شد که تا پایان امسال بخشی از آن تحویل مردم خواهد شد.

 ۹۰ قطعه زمین به اهالی روستای «جزیره شمالی» واگذار شد

وی گفت: ۵۹ فقره بهسازی و ساخت مسکن روستایی در طول سال گذشته پرداخت شد.

آئین واگذاری ۹۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری به مردم روستای جزیره شمالی بخش بندر ریگ شهرستان گناوه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار و مرحله واگذاری زمین به جوانان روستایی استان بوشهر از این روستا آغاز شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1357119

مهمترین اخبار ایران و جهان: