نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 17:22

امروز مردم فلسطین در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند

امام جمعه زنجان گفت: مردم فلسطین در این روزها فقط در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی نمی‌کنند بلکه در واقع این مقاومت در مقابل استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر زنجان با بیان اینکه در دوره دفاع مقدس، دفاع فقط از آن نیروهای نظامی شامل ارتش، نیروهای ژاندارمری و ... نبود، اظهار کرد: با نفس قدسی امام راحل بود که بسیج مردمی تشکیل شد که نقش مهمی در اداره جنگ داشت که آنروز سالگرد شهادت جمعی از دانشجویان بسیجی است که سرشار از شجاعت و در عین بندگی خدا بودند که در حال حاضر هم مزار آن‌ها زیارتگاه گروه‌های مردمی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان سالگرد کشف حجاب را دیگر رویداد پیش‌رو عنوان کرد و گفت: این حادثه، تعطیلی مراسم‌های روضه و ترویج فساد و بی‌بند و باری بود که جامعه را به سمت انحطاط اخلاقی سوق داد.

آیت‌الله خاتمی سالگرد کربلای ۵ را در ۱۹ دی‌ماه یادآور شد و افزود: این عملیات در پی عملیات ناموفق عملیات ۴ در قبال غرور ناشی از پیروزی دشمن انجام شد و سنگین‌ترین عملیات شد به‌طوری‌که

امام‌جمعه زنجان به دیدار مداحان به‌مانند هر سال با مقام معظم رهبری در هفته گذشته اشاره و تصریح کرد: مضمون سخنان و محتوای این دیدار ادامه بیداری نهضت کربلا و در واقع استفاده از قدرت نرم، روشنگری و آگاهی‌بخشی در جوامع بود.

وی با بیان اینکه خروج نیروهای آمریکایی از عراق را برکت خون شهید سرداران اسلام سلیمانی و ابومهدی المهدی دانست و ادامه داد: باید از قدرت نرم در راستای توسعه اهداف اسلام و نظام استفاده شود.

آیت‌الله خاتمی تأکید کرد: مردم فلسطین در این روزها فقط در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی نمی‌کنند بلکه در واقع این مقاومت در مقابل استکبار جهانی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به حادثه تروریستی کرمان اشاره و تاکید کرد: دشمن علاوه بر ترس از خود سردار سلیمانی از زائران سردار هم می‌ترسد کما اینکه ۲۰ نفر از شهیدان این حادثه دانش‌آموز هستند که چهار نفر از آن‌ها عضو یک خانواده هستند.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627719

مهمترین اخبار ایران و جهان: