نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 15:03

دبیرخانه دائمی جشنواره نوجوان برگزیده سال افتتاح شد

پنجشنبه یکم دی ماه، با حضور اعضای دبیرخانه و آکادمی جشنواره معرفی نوجوان برگزیده سال (نوجوونیم) در فرهنگسرای رازی، دبیرخانه دائمی این جشنواره راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «نوجوونیم» عنوان جشنواره‌ای است که به معرفی نوجوان شاخص سال در زمینه‌های فرهنگی، ادبی و هنری می‌پردازد. اکنون پس از دو دوره اجرا و شناسایی افراد برگزیده این جشنواره؛ دبیرخانه دائمی آن در فرهنگسرای رازی مستقر شده است.

هر سال آبان ماه همزمان با هفته ملی نوجوان، استعدادهای ویژه در حوزه‌های مختلف هنر و رسانه و حتی فعالیت‌های جهادی معرفی می‌شوند. این جشنواره دومین دوره خود را سپری کرده است و در آستانه آغاز به کار سومین دوره‌اش، دبیرخانه دائمی خود را راه اندازی کرد. بنابرین، نوجوانان توانمند می‌توانند طی ارتباط با این دبیرخانه علاوه بر شرکت در جشنواره، از کم وکیف دوره‌های آموزشی و سایر فعالیت‌های آن آگاه شوند.

 

از ویژگی‌های این جشنواره، حمایت از برگزیدگان آن در مسیر ورود به دنیای حرفه‌ای و فعالیت‌های تخصصی در زمینه علاقه و استعدادشان است و با استقرار دبیرخانه این جشنواره در فرهنگسرای رازی تحت حمایت‌های مادی و معنوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری نیز قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 930519

مهمترین اخبار ایران و جهان: