نیوز سیتی!
14 آذر 1402 - 21:34

اقدامات نیروهای مسلح در اربعین قابل تحسین است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه امروز سه‌شنبه 14 آذرماه در دیدار با مدیران مؤسسات زیرمجموعه‌ی وزارت دفاع گفت: این تنوع و گستردگی فعالیت مؤسسات زیرمجموعه‌ی وزارت دفاع؛ باید باعث سربلندی کارکنان و بازنشستگان در محیط خانه و خانواده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری امروز سه‌شنبه 14 آذرماه در دیدار با مدیران مؤسسات زیرمجموعه‌ی وزارت دفاع با مروری بر بیانات امیرمؤمنان علی(ع) نیروهای مسلح دژ محافظت‌کننده‌ی مردم و بدنه‌ی جامعه خواند و اظهار کرد: آرامش خاطر ایجادشده توسط شما باید چنان باشد که نیروهای مسلح دغدغه‌ی خاطر دیگری جز انجام‌وظیفه و مأموریتی که عهده‌دار هستند، نداشته باشند.

وی ضمن مهم دانستن رفاه و آسایش کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح، افزود: میزان فعالیت و بزرگ بودن زیر‌مجموعه‌های خدمت‌رسان به نیروهای مسلح مهم هست.

امام‌جمعه کرمانشاه خدمات خالصانه‌ی و بی‌نام به خانواده نیروهای مسلح را جهاد دانست و عنوان کرد: بر اساس آنچه در روایات آمده این پشتیبانی افضل هست و کار شما، کار بزرگی است و می‌توان گفت همان جهادی است که نیروهای مسلح گمنام انجام داده و شاید نامی هم از آن‌‌ها برده نشود.


وی اشاره‌ای به نقش محوری و اساسی نیروهای مسلح در استان کرمانشاه، داشت و گفت: موفقیت در فعالیت‌های نیروهای مسلح تأثیر مستقیم بر کل جامعه دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری اشاره‌ای به اقدامات نیروهای مسلح در بحث اربعین داشت و تصریح کرد: خدمات نیروهای مسلح به زوار اربعین حسینی که برآمده از حس مسئولیت‌پذیری، دیانت و روحیه‌ی ولایی حاکم بر این مجموعه‌ها، بسیار قابل‌تحسین هست.

وی قرارگاه‌هایی نیروهای مسلح در مسیرهای منتهی به مرز برای خدمت‌رسانی به زائرین احداث‌شده بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: باید قدردانی فرصت خدمتگزاری به زوار اربعین و قرار گرفتن استانمان در مسیر تردد این زوار باشیم زیرا که تردد زائرین اباعبدالله الحسین(ع) باب رحمتی به روی مردم شریف استان کرمانشاه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به این حدیث قدسی که اگر کسی نیاز بنده‌ای را برطرف سازد من خودم عهده‌دار رفع نیاز او خواهم شد، خاطرنشان کرد: خدمت دلسوزانه و با توجه خادمین اباعبدالله‌الحسین(ع) حقاً قابل‌تحسین و تقدیر و مرضی رضای خداوند متعال است.


پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1595263

مهمترین اخبار ایران و جهان: