نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 16:01

مسئولان گره گشا مشکلات مردم باشند

امام جمعه شهرکرد گفت: مردم مشکلات و گرفتاری‌ها زیادی دارند که ما هر روز در دفترخود، این درد و دل‌ها را می‌شنویم و به ادارات ارجاع می‌دهیم که البته امیدواریم، دولتمردان هم شنونده این درد و دل‌ها باشند و گره‌ مشکلات مردم را باز کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد گفت: حضرت ام‌البنین بانوی صبور و فهیم، الگویی برای مردان و زنان است که از دامن او قمربنی هاشم‌(ع) تربیت می‌شود که این روز را روز تکریم مادران شهدا نامیدند و کم نیستند بانوانی که به این بانو اقتدا کردند.

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: این از برکات انقلاب است که زنانی که در زمان رضاخان، شاهی که تلاش کرد چادر را از سر زنان بکشد مقاومت کردند و امروز مدافع ارزش‌های انقلاب و پاک‌دامنی هستند.

وی با اشاره به آیه ۷۷ سوره مائده، گفت: خداوند در این آیه به تبعیت نکردن از دشمنان دین خدا سفارش و توصیه می‌کند، و می فرماید: از مستکبران و ظالمان که افراد را گمراه می‌کنند تبعیت نکنیم.

نکونام بیان داشت: دشمن با در دست گرفتن فضای رسانه‌ای دروغ‌ها و برنامه‌های کثیف خود را به زیبایی به خورد جوانان می‌دهد، تا در غفلت ملت‌ها، به چپاول ثروت کشورها بپردازد.

مسئولان گره گشا مشکلات مردم باشند

وی افزود: مردم مشکلات و گرفتاری‌ها زیادی دارند که ما هر روز در دفترخود، این درد و دل‌ها را می‌شنویم و به ادارات ارجاع می‌دهیم که البته امیدواریم، دولتمردان هم شنونده این درد و دل‌ها باشند و گره‌ مشکلات مردم را باز کنند.

نکونام در پایان گفت: مردم، قدردان مسئولان انقلابی هستند و از مسئولان انتظار گره‌گشایی دارند، که البته بعضی از مسئولان در این قسمت قوی و برخی‌ها ضعیف عمل می‌کنند که امیدواریم و توصیه ما به این مسئولان این است که، بیشتر به فکر مردم باشند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 958619

مهمترین اخبار ایران و جهان: