نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 17:42

اردبیل در لیگ یک صاحب تیم شد

اردبیل- رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: بعد از هفت سال اردبیل در لیگ یک کشور صاحب تیم شد.

صمد نوتاش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اردبیل با خرید امتیاز تیمی از ساوه به نام خوشه طلایی در لیگ یک کشور جام آزادگان حضور دارد و مسابقاتش را از هفته آینده آغاز می‌کند.

وی تصریح کرد: از ۱۰ روز پیش اردوی آمادگی این تیم در تهران برپا شده و در این مدت چهار بازی تدارکاتی نیز با حریفان خود در سطح لیگ یک برگزار کرده است.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: در مسابقات دوستانه برگزار شده پیش از شروع لیگ دسته یک، تیم خوشه طلایی اردبیل توانست سه برد و یک تساوی را به دست آورد که از جمله بازی تدارکاتی این تیم با باشگاه خلیج فارس ماهشهر بود.

نوتاش افزود: لیگ یک کشور از ۱۱ شهریورماه آغاز می‌شود و تیم خوشه طلایی اردبیل ۱۲ شهریور اولین بازی خود را با نفت و گاز گچساران، در گچساران انجام می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در هفته دوم و سوم تیم خوشه طلایی اردبیل در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم‌های سایپا و مس کرمان خواهد بود.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از هواداران پرشور اردبیلی خواست تا این تیم را در بازی‌های لیگ دسته یک که در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار می‌شود، همراهی و تشویق کرده تا نتایج مناسبی نصیب این تیم شود.

نوتاش اضافه کرد: بعد از سال‌ها انتظار دوستداران فوتبال اردبیل و ناکامی در راهیابی شهرداری به لیگ‌های بالاتر، این بار در قالب باشگاه خوشه طلایی اردبیل تلاش می‌کند تا در بالاترین سطح فوتبال بازی‌های خود را انجام داده و حتی امیدوار به رسیدن لیگ برتر در سال‌های آینده باشد.

وی بیان کرد: تمام دست‌اندرکاران تیم و کادر فنی با جذب بازیکنان بومی و توانمند استان شاغل در لیگ‌های دسته یک، ۲ و سه سعی کردند تا شایسته‌ترین تیم را راهی مسابقات کنند که امیدواریم نتایج خوبی نیز در رقابت‌های لیگ دسته یک رقم بخورد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل ادامه داد: وحید کلهر به عنوان سرمربی این تیم فعالیت خود را به همراه بازیکنان شایسته آغاز کرده و سعی بر این است تا در فرصت باقیمانده از نقل و انتقالات، بازیکنان مد نظر سرمربی به این تیم ملحق شده و خوشه طلایی اردبیل بتواند نتایج سزاوارانه‌ای را به دست آورد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1479119

مهمترین اخبار ایران و جهان: