نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 17:29

روسیه: اوکراین بیش از ۴۰۰ نظامی خود را از دست داد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شمار تلفات نظامیان ارتش اوکراین در درگیری‌های شبانه‌روز گذشته افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که حملات نظامیان ارتش اوکراین به محورهای مختلف از سوی نیروهای روسی دفع شد.

وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که در درگیری در محور زاپروژیا، ارتش اوکراین ۱۶۰ نظامی خود را از دست داد. همچنین در نتیجه درگیری در این محور دو خودرو زرهی، چهار وسیله نقلیه موتوری و دو هویتزر آمریکایی ام -۷۷۷ ارتش اوکراین به دست نیروهای روسی منهدم شد.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، نیروهای روسی دو حمله نظامیان اوکراینی را در محور دونتسک دفع کردند. در این محور بیش از ۱۸۵ نظامی اوکراینی کشته شدند. در این محور سه خودرو زرهی، دو خودرو موتوری، یک هویتزر توپخانه خودکششی کراب ارتش اوکراین نیز منهدم شدند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش اوکراین در درگیری در محور کوپیانسک، بیش از ۳۰ نظامی خود را از دست داد. دو خودرو زرهی، سه خودرو موتوری و یک هویتزر دی -۲۰ از خسارات ارتش اوکراین در درگیری در این محور بود.

بنا بر این گزارش، در جریان درگیری نزدیک کراسنی لیمان بیش از ۶۰ نظامی اوکراینی کشته شدند. دو خودرو زرهی، دو وانت کامیون، یک هویتزر خودکششی گووزدیکا و یک هویتزر دی- ۳۰ ارتش اوکراین نیز در درگیری در این محور منهدم شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473663

مهمترین اخبار ایران و جهان: