نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 17:50

استاندار قم: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت مدیریت استان خواهد بود

سیدمحمد آقامیری استاندار قم گفت: به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت مدیریت استان در دوره جدید خواهد بود؛ پروژه‌های نیمه‌کاره‌ استان، نتیجه ترک فعل‌ها در دولت‌های قبلی است و این موضوع مردم را آزار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد آقامیری استاندار قم در جلسه شورای اداری استان که عصر امروز با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه‌وشهرسازی برگزار شد،گفت: به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت مدیریت استان در دوره جدید خواهد بود؛ پروژه‌های نیمه‌کاره‌ استان، نتیجه ترک فعل‌ها در دولت‌های قبلی است و این موضوع مردم را آزار می‌دهد.

وی افزود: برای حل این مشکل مدیریت استان از تمام ظرفیتش استفاده خواهد کرد.

آقامیری گفت: پیشنهاد بنده این است ظرف روزهای آینده کمیته ویژه طرح‌های نیمه تمام در استان برای بررسی مشکلات پروژه‌ها تشکیل و در این کارگروه نسبت به پروژه‌های نیمه تمام تصمیم‌گیری شود.

استاندار قم خاطرنشان کرد: ما معتقد هستیم در قم تمام تصمیم‌گیری‌هایی که  می‌شود باید پیوست فرهنگی داشته باشد؛ براین اساس برنامه‌های ما مبتنی بر فرهنگ و ارزش‌های استان خواهد بود.

وی ادامه داد: مجموعه دولت تاکید مهمی در حوزه مسکن دارد؛ بر این اساس کمیته ویژه مسکن از امروز در استانداری قم ایجاد شده و جلسات این کمیته هفته‌ای یک بار با حضور بنده تشکیل خواهد شد و هدف ما از ایجاد این کمیته این است که استان قم در حوزه ساخت مسکن جزو ۵ استان برتر در ایران باشد.

آقامیری با بیان اینکه مدیران نسبت به حل مشکلات مردم احساس تکلیف داشته باشند، اظهار کرد: اگر می‌گوییم مردم ولی نعمتان ما هستند باید نسبت به پاسخگو بودن در قبال آن‌ها احساس تکلیف کنیم.

وی تاکید کرد: از مدیران دستگاه‌ها می‌خواهم نسبت به تکریم و انجام امور ارباب رجوع حساسیت داشته باشند؛ نباید مردم حتی برای یک ساعت گرفتار درهای بسته مدیران باشند.

گفتنی ست فرودگاه قم، از پروژه‌های نیمه‌کاره قم است که مردم قم، چشم‌انتظار تکمیل و اتمام آن هستند.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1473819

مهمترین اخبار ایران و جهان: