نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 16:34

توزیع ۴۵۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شیرازی

شیراز- فرمانده ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز گفت: چهار هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان در سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) در میان نیازمندان شیراز توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید علیپور بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: همزمان با ولادت اما حسن مجتبی (ع) اقدامات شایسته‌ای برای انفاق، اطعام و افطار و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توسط خیران و مجموعه‌های مردمی انجام شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: همزمان با ولادت امام حسن (ع) چهار هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین ایتام و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی توزیع شد این در حالی است که تعداد پنج هزار بسته نیز با محوریت مساجد و پایگاه‌های مقاومت توسط ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز توزیع می‌شود.

مهدی محلاتی مسئول اجرایی طرح افطار هم در این جلسه بیان کرد: طی ۱۶ سال گذشته طرح افطار با کمک خیرین در ماه مبارک رمضان اجرا و در این طرح بسته‌های معیشتی از جمله برنج، ماکارونی، روغن، حبوبات، سویا و رب گوجه توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: توزیع این بسته‌های معیشتی ویژه رمضان میان ۷۲ مؤسسه خیریه استان از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان ماه رمضان هم ادامه دارد و قرار است ۲۴۰ هزار وعده غذایی توزیع شود.

مسئول اجرایی طرح افطار خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکارانی که خواهان مشارکت در طرح افطار هستند می‌توانند در طرح سلمان با هزینه ۱۶۰ هزار تومان برای اطعام به چهار خانواده نیازمند، طرح امیرالمومنین (ع) با هزینه ۲۰۰ هزار تومان برای اطعام به ۶ خانواده نیازمند و همچنین طرح پیامبر اعظم (ص) با هزینه ۲۵۰ هزار تومان برای اطعام به هشت خانواده نیازمند مشارکت داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1131763

مهمترین اخبار ایران و جهان: