نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 16:11

۲ تن گوشت قربانی در بین اقشار نیازمند اردبیل توزیع شد

اردبیل-مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: حدود ۲ تن گوشت قربانی در آستانه فرارسیدن ایام «دهه کرامت» در بین اقشار نیازمند اردبیل توزیع شد.

مصطفی آمون در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حدود ۲ تن گوشت قربانی در آستانه فرارسیدن ایام «دهه کرامت» و سالروز میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه (س) و ولادت با سعادت امام رضا (ع) در بین اقشار نیازمند اردبیل به همت اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان توزیع شد.

وی افزود: این کمک مومنانه به همت برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) شهر قم به استان اردبیل ارسال و به همت فعالان کانون‌های مساجد در اختیار خانواده‌های بی بضاعت قرار گرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: کمک‌های خیرخواهانه در قالب ۱۲۰۰ بسته یک و نیم کیلوگرمی است که در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت توزیع می‌شود.

آمون اضافه کرد: فعالان کانون‌های مساجد این کمک‌های خداپسندانه را در شهرستان‌های اردبیل، نیر، سرعین، نمین، بیله سوار و گرمی توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در سال گذشته نیز حدود ۶ تن به همت «مؤسسه حضرت خدیجه» و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با مشارکت اعضای کانون‌های مساجد استان در بین نیازمندان توزیع شده بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1188363

مهمترین اخبار ایران و جهان: