نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 20:33

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان با انتشار پیامی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی با شکوه روز قدس تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،  آیت الله شیخ علی خاتمی، نماینده  ولی فقیه در استان ومحسن افشارچی استاندار زنجان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی راهپیمایی با شکوه روز قدس تقدیر کردند.

در این پیام آمده است: مردم شریف و غیور استان یکبار دیگر ثابت کردند که در پای انقلاب و آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری(مد ظله‌ العالی) و شهدا ثابت قدم هستند و بر خلاف القائات و هوچیگری‌های رسانه‌ای دشمنان در راه دفاع از مردم بی‌دفاع فلسطین لحظه‌ای عقب نخواهند نشست و با تمام وجود آزادی قدس‌ شریف را فریاد می‌زنند.

در پیام نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان آمده است: امروز برگ دیگری بر افتخارات مردم دیار شور و شعور حسینی در عرصه انقلاب اسلامی رقم خورد و در ایام پر فیض و برکت رحمت و رضوان الهی، حضور حماسی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه‌ استان را در گرامیداشت روز جهانی قدس شاهد بودیم.

مردم مومن و ولایی استان امروز همچون سال‌های گذشته با حضور حماسی و پرشکوه خود صحنه‌های زیبا و پرمعنایی از بصیرت، آگاهی و وفاداری خود را در حمایت از قدس شریف به منصه‌ ظهور رساندند و برگ زرین دیگری را در کارنامه‌ استکبارستیزی خود به یادگار گذاشتند.

در پیام مشترک آیت‌الله خاتمی و محسن افشارچی آمده است: قطعا فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای این مردم مومن و روزه‌دار همپای ملت بزرگ ایران اسلامی و دیگر آزادی‌خواهان جهان بر هیمنه‌ پوشالی و فرسوده‌ رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی، چنان لرزه انداخته که آن را در سراشیبی سقوط و فروپاشی قرار داده است.

در پایان این پیام مشترک آمده است: اینجانبان این همه شور و شعور و لحظه‌شناسی، هوشمندی و بصیرت مردم استان علیه جرثومه فساد و غده سرطانی رژیم اشغالگر قدس را ارج می نهیم و از خداوند متعال پیروزی جبهه مقاومت، آزادی قبله اول مسلمین و نابودی و فروپاشی ولیده منحوس غرب یعنی اسرائیل جنایت کار را مسالت می نماییم.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1148919

مهمترین اخبار ایران و جهان: