نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 11:30

دیدار مسوولان قضایی با 6 هزار نفر از مردم

رئیس کل دادگستری زنجان گفت: در مبارک رمضان مسئولان قضایی دادگستری استان زنجان با حضور در مساجد با بیش از ۶ هزار نفر از مردم دیدار داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی اظهار داشت: دیدارهای عمومی و مردمی مسئولان دادگستری استان زنجان در طول چند سال گذشته همواره در مساجد و بقاع متبرکه استان انجام شده است.

رئیس کل دادگستری زنجان  افزود: ملاقات‌های مردمی مسئولان قضایی استان در ماه رمضان سال جاری با حضور در ۱۹۱ مسجد و دیدار با ۶ هزار و ۵۲۳ نفر از مردم  انجام شده است که همکاران ضمن استماع مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان در مورد بررسی درخواست‌ها، دستورات مقتضی را در چارچوب قانون و برای رفع مشکلات آنان صادر کرده‌اند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی با تأکید بر اینکه «ارتباط با مردم و حضور در میان آنان» از جمله مطالبات و تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه است، اظهر کرد: این امر وظیفه مدیران دستگاه قضایی را برای حضور در اینگونه برنامه‌ها، سنگین‌تر می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: مسئولان قضایی استان زنجان در برنامه ملاقات‌های مردمی و برپایی میز خدمت در ماه مبارک رمضان،  ۷۹۲ درخواست کتبی از مردم دریافت کردند که بررسی و پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات، در دستور کار قرار گرفته است. 

وی افزود: ملاقات چهره به چهره با مردم شیرینی خاص خود را دارد خصوصاً حضور در محیط‌های معنوی و توأم با آرامش در مساجد و بقاع متبرکه این شیرینی کار را دو چندان می‌کند.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1177763

مهمترین اخبار ایران و جهان: