نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 10:18

جوانان ارزشمندترین سرمایه‌های ایران هستند

نماینده ولی‌فقیه دراستان کرمانشاه گفت: جوانان جزء سرمایه‌های ارزشمند و درجه اول کشور هستند و باید مسؤولان با برنامه‌ریزی درست از این موقعیت استفاد کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در دیدار امروز حجت‌الاسلام حسینی المدنی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و محمدباقرمحمدی مدیرعامل عامل جمعیت هلال احمر استان؛ بر استفاده از ظرفیت جوانان در امور کشور تأکید شد.

وی بابا بیان اینکه ظرفیت جوانان ما کم نظیر است باید از این موقعیت استفاده شود، گفت: امروز بهترین سرمایه کشور جوانان هستند لذا باید مسؤولان با برنامه‌ریزی و مدیریت بهینه برای این قشر عظیم برنامه درست و مستدل داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با استناد به سخنان مقام معظم رهبری، افزود: مقام معظم رهبری بسیار به ظرفیت‌های بی‌بدیل جوانان استدلال می‌کنند. نگاه معظم له به جوانان نگاه اصولی و اساسی است به همین منظور در بیانیه گام دوم انقلاب بسیار از عنوان جوانان و ضرورت‌های استفاده از این ظرفیت عظیم تأکید دارند.

آیت‌الله علماء اظهار داشت: جوانان ما پاک و نجیب هستند و هر زمانی لازم بوده پای کار هستند مسئولان باید برای این قشر برنامه‌ریزی منطقی کنند، زیرا جوانان جزو سرمایه‌های ارزشمند و درجه اول کشور هستند و این یعنی باید از توانمندی‌های آنان استفاده شود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1213143

مهمترین اخبار ایران و جهان: