نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 12:25

کارگاه زیست‌ عفیفانه در مشگین‌شهر برگزار شد

مشگین شهر- معاون فرهنگی و تبلیغی مدرسه علمیه فاطمیه (س) مشگین‌شهر از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع «زیست عفیفانه» خبر داد.

شهربانو افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی و نیازسنجی صورت گرفته، کارگاه آموزشی زیست عفیفانه با محوریت «عفاف و حجاب» برای مبلغان طرح امین، معاونان پرورشی مدارس آموزش و پرورش، مربیان بسیج و مربیان عقیدتی، سیاسی پایگاه‌های بسیج سپاه به صورت شهرستانی در مدرسه علمیه فاطمیه (س) برگزار شد.

وی تصریح کرد: تبیین معنا و پیشینه عفاف و حجاب، بیان کارکردهای حجاب در حوزه رفتار فردی و اجتماعی و اصول روابط سالم، ارائه راهکارهای جذب کودکان به پوشش و عفت از سرفصل‌های این کارگاه بود.

معاون فرهنگی - تبلیغی مدرسه علمیه فاطمیه (س) مشگین‌شهر گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، ارتقای سطح علمی و مهارتی متولیان تربیتی و همچنین آشناسازی آنها با اصول و مبانی حجاب است تا مربیان این کارگاه در مدارس و پایگاه‌ها بتوانند در اقناع‌سازی مخاطبان نسبت به مقوله عفت موفق‌تر عمل کنند.

افشاری افزود: این کارگاه با حضور ۹۰ نفر برگزار و مباحث مربوطه توسط حجت‌الاسلام «اکبر شعبانی» از اساتید جهاد دانشگاهی ارائه شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: حجاب و عفاف مهمترین عامل برای تقویت بنیان خانواده است و سبب حفظ کرامت و ارزش زنان و مردان در جامعه می‌شود.

معاون فرهنگی - تبلیغی مدرسه علمیه فاطمیه (س) مشگین‌شهر اضافه کرد: توجه به عفاف و حجاب و ارتقای فرهنگ معاشرت سالم زمینه تحکیم نظام جامعه و بنیاد اجتماعی را به شکل صحیح و اصولی فراهم می‌آورد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1267887

مهمترین اخبار ایران و جهان: