نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 08:32

تفکر بسیجی و انقلابی در رأس برنامه‌های اقتصادی قرار گیرد

فرمانده دوران دفاع مقدس راه حل برون‌رفت از مشکلات اقتصادی را وجود نیروی‌های متعهد و جهادی دانست و گفت: باید تفکر بسیجی و انقلابی در رأس برنامه‌های اقتصادی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عبدالله دخانیان، از فرماندهان سال‌های دفاع مقدس صبح امروز در آیین گلباران گلزار شهدای سمنان که به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و فتح خرمشهر با حضور جمعی از کارکنان و بسیجیان شرکت برق منطقه‌ای سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و عملیات بیت‌المقدس اظهار کرد: شهدا با نثار جان مبارک خود، اهداف انقلاب اسلامی ایران را اعتبار و تقدس بخشیدند.

وی با اشاره به درس‌آموزی از وقایع مهم جنگ تحمیلی گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، جنگ هشت ساله همانند دانشگاه، دارای درس‌ها و عبرت‌های مهمی است که باید از تمامی مقاطع مهم آن درس و عبرت گرفت.

دخانیان با تشریح عملیات آزادسازی شهر خرمشهر در سوم خردادماه ۱۳۶۱ و عظمت این فتح و پیروزی بیان کرد: عملیات بیت‌المقدس در شرایطی اتفاق افتاد که کشورهای حامی عراق آزادسازی خرمشهر را امری محال و غیرقابل اجرا می‌دانستند.

وی با بیان اینکه وجود فرماندهان جوانی چون شهید باقری توانست شرایط جنگ را به نفع ایران تغییر دهد، اضافه کرد: راه حل برون‌رفت از مشکلات اقتصادی وجود نیروی‌های متعهد و جهادی است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: همان‌گونه که در طول جنگ هشت ساله، فرماندهان جوان توانستند با اخلاص و روحیه جهادی به پیروزی‌هایی دست یابند، هم‌اکنون نیز باید تفکر بسیجی و انقلابی در رأس برنامه‌های اقتصادی قرار گیرد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1245987

مهمترین اخبار ایران و جهان: