نیوز سیتی!
07 خرداد 1402 - 14:05

برگزاری دوره‌های آموزشی برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان گفت: دوره‌های آموزشی، شامل دوره‌های کوتاه مدت و بلند مدت درمساجد با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام محمدجواد چراغی ظهر امروز در دیدار با مدیرستادکانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، اظهار کرد: ستاد اقامه نماز استان برنامه‌های مختلف آموزشی در خصوص نماز و مهدویت در مدارس، دستگاه‌های اجرایی، مدارس، نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش در سطح استان را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت‌های فرهنگی بزرگی در محلات هستند، افزود: باید از این ظرفیت برای برگزاری دوره‌های آموزشی تخصص محور در محلات بهره گرفته شود.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان به اهمیت توانمند سازی نسل جوان و نوجوان در عرصه‌های اعتقادی و بصیرتی اشاره کرد و گفت: آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مهمترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

چراغی با اشاره به در پیش رو بودن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، تاکید کرد: باید از این فرصت برای ارتقای برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی در مساجد بهره گرفت.

وی خاطر نشان کرد: لازم است با همکاری و همفکری برنامه‌های مناسب و فرهنگی در مساجد و محلات مختلف شهری و روستایی برگزار شود.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی، شامل دوره‌های کوتاه مدت و بلند مدت درمساجد با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود، گفت: دوره های آموزشی در مرحله اول برای مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و در گام‌های بعد برای جامعه هدف مدیران برگزار می‌شود.

چراغی با بیان اینکه تولید محتوا در عرصه الکترونیک و غیر الکترونیک از فعالیت‌های ستاد اقامه نمازاست، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲ هزار عنوان کتاب توسط ستاد اقامه نماز کشور چاپ شده است که براساس این کتب مسابقات فرهنگی در سطح استان‌ ها برگزار می شود.

پایان پیام/
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1244487

مهمترین اخبار ایران و جهان: