نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 22:48

حسینیون ارومیه در تجمع بزرگ یوم العباس قرآن به دست حاضر می شوند

ارومیه - رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه گفت: با توجه به اهانت غربی ها در کشور سوئد به قرآن کریم، حسینیون ارومیه در تجمع یوم العباس قرآن به دست حاضر می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن محمدی عصر چهارشنبه در مراسم شمیم حسینی که در سالن اداره کل اوقاف آذربایجان غربی برگزار شد، افزود:: امام حسین علیه السلام در روایتی می‌فرمایند: وَاللّهِ لا یَسْکُنُ دَمی حَتّی یَبْعَثَ اللّهُ الْمَهْدِیَّ فَیَقْتُلُ عَلی دَمی مِنَ الْمُنافِقینَ الْکَفَرَةِ الْفَسَقَةِ سَبْعینَ اَلْفاً، به خدا قسم خون من از جوشش نمی‌افتد تا اینکه خدای متعال حضرت مهدی عج را برانگیزاند تا انتقام خون مرا از هفتاد هزار نفر از منافقین و فاسقین بگیرد.

وی عنوان کرد: این روزها به اسم آزادی به غیرت مؤمنین و حسینیون اهانت می‌کنند و ان شاالله در یوم العباس روز تاسوعا که فردا برگزار می‌شود، هیئتی‌ها و حسینیون ارومیه با قرآن به دست در مراسم اجتماع باشکوه حسینیان حاضر خواهند شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه با بیان اینکه شیعه به آزادی دینی و اسلام غیرت دارد و حاضر است برای اعتقادات خودش همه هزینه‌ها را بدهد، گفت: به قرآن، این کتاب الهی توهین شده است و ما در برابر این اهانت‌ها ساکت نخواهیم نشست و دشمنان پاسخ دندان شکن از مسلمین دریافت خواهند کرد.

وی افزود: همه کتب الهی مدیون قرآن کریم هستند و این کتاب الهی انبیای الهی را به درستی و بدون تحریف معرفی می‌کند و اگر قرآن نبود اثری از دیگر ادیان الهی باقی نمی‌ماند و لذا این کتاب و معجزه جاویدان الهی انبیا را تقدیس کرده و به درستی معرفی می‌کند.

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: امام حسین علیه السلام نشان داد که یک انسان در اوج عرفان و بندگی می‌تواند شجاعت و سلحشوری را به رخ دنیا بکشد و حسین علیه السلام رمز پیروزی اسلام است و اگر رشد عرفانی، احساسی، حماسی و معرفتی ما با هم پیش ببرد می‌توانیم ادعا کنیم وارث سیدالشهدا سلام الله هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1407143

مهمترین اخبار ایران و جهان: