نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 17:11

هرمزگان میزبان مسابقات دوومیدانی نونهالان کشور

سرپرست هیات دو ومیدانی هرمزگان از برگزاری مسابقات دو ومیدانی نونهالان پسر و دختر کشور در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور پزشک سرپرست هیات دو و میدانی هرمزگان امروز اظهار داشت: برگزاری مسابقات دو ومیدانی نونهالان منطقه 6 کشور با حضور تیم‌های یزد، کرمان، سیستان وبلوچستان و هرمزگان در روزهای ۱۹ و ۲۰ مردادماه جاری با ورود و پذیرش ورزشکاران در پیست تارتان دو ومیدانی ورزشگاه خلیج‌فارس بندرعباس انجام می‌شود و در نهایت با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

وی گفت: هرمزگان با تلاش اعضای دو ومیدانی استان و نیز با همراهی دستگاه‌های مرتبط با برگزاری مسابقات و برخی صنایع و حمایت فدراسیون دوومیدانی و اداره کل ورزش و جوانان استان و معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش ‌وپرورش استان، خود را برای میزبانی مطلوب این دوره از مسابقات مهیا می‌سازد.

سرپرست هیات دو ومیدانی هرمزگان اضافه کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مسابقات انجام شده است که امیدواریم با همراهی و حمایت فدراسیون دو ومیدانی بتوانیم میزبانی شایسته‌ای برای نونهالان منطقه ۶ کشور باشیم.

 دونده های نونهال کشور در این رقابت‌ها در ماده های صد متر با مانع، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، پرش طول، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک و رله سوئدی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1432587

مهمترین اخبار ایران و جهان: