نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 13:28

آئین نمادین نواختن زنگ انقلاب در ایلام برگزار شد

آئین نمادین نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مدرسه شاهد آقا حسین ابن علی (ع) شهر ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آئین نمادین نواختن زنگ انقلاب اسلامی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، حسن بهرام نیا استاندار، علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان و دانش آموزان در مدرسه شاهد آقا حسین ابن علی (ع) شهر ایلام برگزار شد.

علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، در این آئین ضمن خیرمقدم و تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، عوامل موثر در شکل گیری و وقوع انقلاب را برشمرد و گفت: نادیده گرفتن فرهنگ اسلام ناب محمدی، بی توجهی به استعداد، نبوغ و هوش ایرانی، به یغما بردن منابع ایران توسط بیگانگان، بی توجهی به مردم از جمله عوامل وقوع انقلاب اسلامی بود.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام به ویژگی های برجسته انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: وجود رهبری فرزانه، عدم وابستگی به شرق و غرب، مشخص بودن اهداف و آرمان ها از جمله این موارد است.

درویشی در پایان اضافه کرد: ۱۹ کلاس درس در سطح استان داریم که یک دانش آموزه هستند و برای این کلاس ها یک معلم قرار داده و جریان تعلیم و تربیت را در این مدارس یک کلاسه برقرار کرده ایم. قطعا این از برکات و دستاورد های انقلاب اسلامی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1655643

مهمترین اخبار ایران و جهان: