نیوز سیتی!
04 بهمن 1402 - 22:50

دشمنان نمی توانند برای ملت ایران اسلامی تعیین تکلیف کنند

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با ذکر اینکه برای انگشت‌ها و رای‌های مردم ایران دشمنان نباید تصمیم بگیرند و خودمان سرنوشت مان را تعیین می‌کنیم، بیان کرد: هر چقدر صندوق پربارتر باشد به همان اندازه دشمن ناامید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در آیین گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت امام علی علیه السلام که عصر امروز در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در میدانی که دشمنان با زر و زور و تزویر و کلید واژه «تحریم» به سراغ ما آمده‌اند، فرماندهان و مردان این میدان، فعالان اقتصادی هستند.

وی افزود: هر چه جلوتر می‌رویم پرده‌ها بیشتر کنار می روند و فتنه‌ها روشن‌تر می‌شوند. به تعبیر امام علی علیه السلام صدای شمشیرها واضحتر مشاهده و زینبی تر دیده می‌شود؛ اگر در گذشته تشخیص مشکل بود و عده‌ای با فانوس مسیر را نشان می دادند، امروز مسائل پیش رو کاملا روشن شده اند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: دشمن مجبور است امروز به میدان بیاید چرا که هر چه پنهان کاری کرده تا همه همینه او دیده نشود و به آرزویش برسد، امروز این اتفاق محقق نشده و مجبور است نبرد اجتماعی، سیاسی و فرهنگی خود را در یک محیط نشان دهد.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: دشمنان این آب و خاک سال گذشته با برنامه‌ریزی که کرده بودند به دنبال فرصتی بودند تا روزنه‌ای باز شود و ساختار نظام را شکسته و داخل شوند اما با حضور مردم در صحنه‌، روزنه دشمنان بسته و ناامید شدند.

عملیات‌های تروریستی محصول کدام راهبرد دشمن است؟

این مقام ارشد نظامی با طرح این سوال که عملیات‌های تروریستی ریز و درشت دشمن نظیر آنچه در کرمان رخ داد، محصول کدام راهبرد دشمن است، توضیح داد: گروه های تروریستی که مدعی انجام عملیات‌ها هستند قبلا بوده اند و اینکه یک دفعه تصمیم گرفتند دوباره بلند شوند، حاصل تصمیم آمریکایی‌ها در قالب راهبرد سیاست های اقتصادی و نظامی این کشور در خاورمیانه است. آن ها ایران را مانع تحقق اهداف خود می دانند و این موضوع بیانگر آن است که ایران اسلامی محور تحولات آنان است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: دشمنان کشور ما به دلیل اینکه در مقابل ملت ایران شکست خورده اند به اقدامات کور دهه ۶۰ برگشته‌اند اما مردم ما نشان داده اند جلوتر از حماقت دشمنان و همیشه در صحنه هستند.

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: دغدغه و انتظار مردم برای انتقام از خون شهدای کرمان و دیگر شهدای مظلوم همچون شهید سید رضی موسوی ستودنی است. مردم جلوتر از مسوولین و بیدارتر از دیگران مطالبه می‌کنند اما باید توجه داشت هیچ تهدید و جنایتی را بدون پاسخ نگذاشته و نمی‌گذاریم.

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: دشمن امروز درصدد است برای ملت ایران تعیین تکلیف کند و اذعان می‌کند چگونه رای ندهید و چگونه انتخاب کنید یا نکنید. باید خطاب به آن ها گفت مگر ۴۵ سال توانستید بر سرنوشت ملت تاثیرگذار باشید که امروز بحث تحریم و رای ندادن را مطرح می کنید؟ ملت ما، خود رنگ انگشت‌های شان را خودمان تعیین می‌کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با ذکر اینکه برای انگشت‌ها و رای‌های مردم ایران دشمنان نباید تصمیم بگیرند، بیان کرد: هر چقدر صندوق پربارتر باشد به همان اندازه دشمن را ناامید می‌کنید که این امر، شدنی است.

سردار رفیعی آتانی در پایان گفت: هرکس در دستگاه دشمن آگاهانه و یا از روی ناآگاهی باشد و به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات کمک نکند به تعبیر مقام معظم رهبری خائن است و به مردم خیانت کرده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1648887

مهمترین اخبار ایران و جهان: