نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 11:03

جنایت کرمان نشان داد دشمن از رویش‌های مکتب سلیمانی می‌ترسد

حادثه تروریستی کرمان نشان داد شهید سلیمانی ترسناک‌تر و خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است چرا که آن‌ها از رویش‌های مکتب جاویدان سلیمانی آگاهند؛ رویش‌هایی که طوفان الاقصی نتیجه همین تفکر و فرهنگ والای مقاومت سردار پرآوازه جهان اسلام در طی این سالیان بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، ️فرمانده و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا حمله کور و بزدلانه تروریستی در کرمان را محکوم کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله القاصم الجبارین

اقدام جنایتکارانه و تروریستی استکبار جهانی در چهارمین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سلیمانی عزیز علیه آحاد عاشقان و دلدادگان به مکتب سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان برای بار دیگر شدت کینه و دشمنی آنان نسبت به ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی را نشان داد.

️آمریکای جنایت‌کار و رژیم موقت و خونخوار صهیونیستی و سایر هم پیمانان آنان در اندیشه باطل خود فکر می‌کنند با این اقدامات ذلیلانه و بزدلانه می‌تواند مسیر پرشتاب و افق روشن محور مقاومت که به لطف شهیدالقدس و آرمان‌های والای او به پیروزی‌های بزرگی در میادین مختلف رویارویی با آنان دست یافته‌اند را خدشه‌دار کنند اما ملت ما بیدارتر از هر زمانی آرمان آزادی قدس شریف را دنبال خواهد کرد و همانطوری که فرمانده معظم کل مدظله العالی بیان فرمودند پاسخ سختی در انتظار عاملان این جنایت بزدلانه است.

در ادامه این پیام آمده است، این جنایت نشان داد چقدر برای دشمنان، شهید سلیمانی هم ترسناک تر و خطرناک تر از سلیمانی است چرا که آن‌ها از رویش های مکتب جاویدان سلیمانی آگاهند؛ رویش‌هایی که طوفان الاقصی نتیجه همین تفکر و فرهنگ والای مقاومت سردار پرآوازه جهان اسلام در طی این سالیان بوده است.

در پایان این پیام  آمده است، ️ضمن محکومیت و اعلام انزجار از این اقدام تروریستی و تسلیت و تبریک شهادت هموطنان عزیزمان در دیار کریمان، اعلام می‌داریم آنچه به عنوان یک وظیفه عمومی، حیاتی و مهم بیش از پیش دنبال کرد، تبیین و زنده نگه داشتن راه و آرمان‌های مکتب سلیمانی است که بی شک این جهاد تبیین خواری و نیستی دشمنان جعلی و آزادی قدس شریف و تحقق تمدن نوین اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

پایان پیام/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626287

مهمترین اخبار ایران و جهان: