نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 23:20

دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین است

ساوه- فرماندار ساوه با تأکید بر اینکه یکی از مؤلفه‌های مسئولیت پذیری مردمداری و جلب رضایت مردم است، گفت: دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی الیاسی امروز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی ساوه افزود: مسئولیت پذیری در هر جایگاهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در صورتی که با نیت الهی همراه باشد یک هدیه الهی است.

فرماندار ساوه با اشاره به اینکه یکی از مؤلفه‌های مسئولیت پذیری مردمداری و جلب رضایت مردم است، تصریح کرد: سناریو امروز دشمن ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین است، بنابراین مسئولین باید با تعامل بیشتر با مردم این فاصله را از بین ببرند و با روحیه جهادی امیدواری را در جامعه ایجاد کنند.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه امنیت در کشور گفت: همیشه باید یک نیروی مقتدری وجود داشته باشد که در مقابل اخلال گران نظم و امنیت بایستد، نیروی انتظامی حافظ امنیت، آرامش، سلامت، نشاط و توسعه است.

الیاسی افزود: در نتیجه تعامل و همکاری شورای تأمین و مردم ساوه در مسیر توسعه پایدار قرار دارد.

وی گفت: همزمان با هفته دولت ۱۴۵ پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۱۳۸ پروژه در حوزه‌های عمران و آبادانی و ۷ پروژه در حوزه‌های اقتصادی است.

الیاسی اضافه کرد: با اجرا این پروژه‌ها برای ۲ هزار و۴۸۳ نفر فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌شود که از این تعداد هزار و ۵۷۴ اشتغال مستقیم است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465343

مهمترین اخبار ایران و جهان: