نیوز سیتی!
24 شهریور 1402 - 11:42

ورود ۱۶۹ هزار وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی خراسان‌شمالی ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: ورود ۱۶۹ هزار و ۷۸۱ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی خراسان‌شمالی، طی ۴ روز گذشته ( ۲۰ تا ۲۳ شهریور) به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: ورود ۱۶۹ هزار و ۷۸۱ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی خراسان‌شمالی، طی ۴ روز گذشته ( ۲۰ تا ۲۳ شهریور) به ثبت رسید.

وی گفت: این آمار نسبت به روز قبل ۵ درصد، نسبت به هفته گذشته ۱۰ درصد، در مقایسه با سال قبل ۳۵ درصد و نسبت به سال قبل ( قمری) ۳۸ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی، تردد خروجی استان طی این مدت را ۱۷۴ هزار و ۲۴۶ خودرو برشمرد و افزود: تغییرات این آمار نسبت به روز قبل، حاکی از افزایش ۶ درصدی، در مقایسه با هفته گذشته افزایش ۲۷ درصدی، نسبت به سال قبل، افزایش ۳۲ درصدی و نسبت به سال قبل (قمری) افزایش ۳۴ درصدی است.

 این مقام مسئول همچنین تردد ورودی استان در روز گذشته (۲۳ شهریور) را ۴۴ هزار و ۵۱۸ وسیله نقلیه و تردد خروجی را ۴۶ هزار و ۶۶۲ وسیله نقلیه ذکر کرد که نسبت به ۲۲ شهریور به ترتیب ۴ درصد و‌ ۲ درصد کاهش را نشان می دهد.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1499987

مهمترین اخبار ایران و جهان: