نیوز سیتی!
14 مهر 1402 - 00:37

مشهد، غرق در غبار

وزش باد شدید موجب گرد و خاک شدید و کاهش دید افقی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، از ساعتی قبل، وزش شدید باد در مشهد و برخی شهرهای خراسان رضوی موجب کاهش دید افقی، شکستن شاخه های درختان در برخی مناطق و کاهش کیفیت هوا شده است. 

در همین حال، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی درباره وضعیت جاده های استان اظهار کرد: شامگاه پنجشنبه در پی بارش باران و وقوع گرد و خاک شدید، علاوه بر لغزندگی سطح جاده، رانندگان در محورهای غربی استان با کاهش دید شدید مواجه شده اند.

علاوه بر بارش باران در جاده های نیشابور، درگز و  قوچان، وقوع پدیده مه گرفتگی در جاده درگز-قوچان بویژه در محدوده گردنه تیوان، دید افقی رانندگان در این محور را کاهش داده است.

همچنین وزش باد شدید همراه با گرد وخاک در مشهد، جاده مشهد-سرخس و مناطق غربی استان موجب کاهش شدید دید افقی رانندگان در جاده های نیشابور- سبزوار، سبزوار- شاهرود و سبزوار- سلطان آباد شده است.

اطلاعیه آتش‌نشانی مشهد: پرهیز از پارک خودرو در زیر درختان و اماکن خطرآفرین 

همچنین فرماندهی عملیات آتش نشانی مشهد با صدور اطلاعیه‌ای فوری اعلام کرد از دقایقی قبل و در پی تشدید وزش باد توام با گرد و خاک در سطح شهر مشهد ،جهت جلوگیری از خطرات و خسارات احتمالی به همشهریان از تمامی شهروندان محترم در خواست می گردد، از پارک خودرو در زیر درختان ،کنار دیوارهای سست و اماکنی که خطر سقوط اجسام وجود دارد ،جدا خودداری کنید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1528443

مهمترین اخبار ایران و جهان: