نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 16:39

امام جمعه گرگان: نیروی دریایی ارتش ایران در زمره 5 کشور جهان قرار گرفت

امام‌جمعه گرگان گفت: با حضور اخیر ناو جنگی ارتش جمهوری اسلامی در آب‌های بین المللی، نیروی دریایی کشورمان جزو پنج کشور رده اول نیروی دریایی ارتش‌های جهان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی وحدت اظهار کرد: در هفته گذشته شاهد اتفاقاتی در برخی از مدارس کشور با وحود علائم مشابه مسمومیت بودیم که با تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی این موضوع به سرعت در حال بررسی بوده و افرادی که در این اتفاقات نقش داشتند طبق فرموده رهبر معظم انقلاب بدون عفو به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

وی تصریح کرد: دشمنان بعد از ناکام ماندن در اغتشاشات شهریور ماه و دریافت پاسخ کوبنده مردم عزیز ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تلاش دارند تا با این حرکات سبب ناامنی و ایجاد تشویش بین مردم و خانواده ها شوند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان خاطرنشان کرد: رسانه های معاند به این اتفاقات دامن زده و در فضای مجازی با جار و جنجال، موضوع بدحالی دانش آموزان را حمله شیمیایی عنوان کرده و وانمود کردند که این اتفاقات در تمامی مدارس کشور رخ داده است.

وی ادامه داد: این اتفاقات ناشی از ناکام ماندن دشمنان از اهداف و توطئه های قبلی بوده و طراحی آنها در این اتفاقات به گونه ای است که تلاش دارند تا نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند اما جمهوری اسلامی همواره پایدار و استوار است.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به ورود ناوجنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آب های بین المللی جهان گفت: بعد از اتفاقات پاییز امسال در کشور ناو جنگی ارتش جمهوری اسلامی موسوم به ناو جنگی ۳۶۰ تلاش کرد تا با پیمودن اقیانوس اطلس و آرام، آب های کره زمین را طی کرده و در یکی از بندرهای برزیل پهلو بیندازد.

وی بیان کرد: با وجود تلاش آمریکا برای جلوگیری از این حرکت ناو جنگی ارتش جمهوری اسلامی این اتفاق با موفقیت انجام شد و ناو جنگی ارتش جمهوری اسلامی با طی کردن آب های بین المللی جهان، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: با توجه به مخالفت های آمریکا و تحت فشار قرار دادن این کشور، حرکت کشور برزیل در عدم ممانعت ناو جنگی به بندر این کشور نشان داد که آمریکا دیگر همچون گذشته جزو ابرقدرت های جهان نبوده و اقتدار گذشته را در جهان ندارد.

وی افزود: طبق اخبار خبرگزاری ها، ناو جنگی ارتش جمهوری اسلامی با این حرکت جزو پنج کشور رده اول نیروی دریایی ارتش جهان قرار گرفت.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: علی‌رغم همه مشکلات و گرفتاری‌ها در کشور، همه ما باید به این پیشرفت ها افتخار کنیم و به آن ببالیم.

وی با بیان اینکه سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران باعث اتفاقات خوبی برای کشور ما خواهد بود یادآور شد: در این سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با مسئولان کشور ایران اسلامی دیدار و بیانیه مشترکی را امضا کرد. این مدیرکل فضای به وجود آمده در ایران را خوب اعلام کرده و توافقات انجام شده را مثبت دانست.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ابراز کرد: این دیدارها و امضاء بیانیه های مشترک می تواند مسیر را برای مصالح نظام جمهوری اسلامی و رفع مشکلات در حوزه انرژی اتمی باز کند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1084887

مهمترین اخبار ایران و جهان: