نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 13:42

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: آزادی‌خواهان جهان با توهین به مقدسات مقابله کنند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: اهانت به قرآن کریم یک ستیز سازمان یافته از سوی قدرت های استکباری است و ریشه در اندیشه‌های غیر توحیدی و دین گریزانه دارد و پس از رشد چشمگیر اسلام در جوامع غربی و با هدف تخریب اسلام صورت گرفته و هرگز با تعالیم ادیان الهی قابل جمع نبوده و قابل تحمل نیست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای صدور مجوز دولت سوئد به گروه‌ها و جریانات افراطی و نحله‌های شیطانی جهت سوزاندن قرآن کریم را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی 

تابش پرفروغ و روزافزون کلام نورانی خداوند منان، که کامل‌ترین و جامع‌ترین کتاب آسمانی و سرشار از پیام‌ها و آموزه‌های راستین برای هدایت انسان‌ها در مسیر صحیح زندگی و سعادت بشریت در هر عصر و زمان و در هر نقطه و مکان است روزبه‌روز دل‌های بیشتری از مشتاق معنویت و اخلاق و توحید را در سراسر جهان به خدای سبحان رهنمون و مکاتب بی فروغ و تهی از هر گونه نورانیت که ثمره تاریک خانه‌ها و افکار نحله‌های شیطانی و توطئه‌های صهیونیسم بین الملل است را به چالش کشیده است.

از همان آغاز نزول وحی الهی، شیطان و شیاطین زمان در کمال یأس و درماندگی سعی در تکذیب کلام الهی برآمدند. و هر روز با خشم از ظهور این خورشید پر فروغ عالم‌تاب و ناتوان در برابر منطق محکم و قوی وحی الهی به روش‌های مختلف در خاموش کردن تابش عظیم این آفتاب جهانگیر برآمدند (یُریدون لِیُطفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهم)  غافل از آنکه قرآن کریم این مأدبة‌الهی روزبه‌روز پرفروغ‌تر شده و آینده از آن اسلام است.

در ایام مبارک و پر میمنت حج ابراهیمی که دلهای قریب به ۲ میلیارد مسلمان متوجه خانه وحی و بیت الله الحرام است و گنگره عظیم حج با حضور میلیونها مسلمان با ندای لبیک اللهم لبیک دعوت الهی را اجابت می کنند بار دیگر صهیونیسم بین الملل و نحله‌های شیطانی عظمت اجتماع عظیم و توحیدی مسلمان را برنتافتند و با کمال وقاحت و بی شرمی در بلاد معنویت‌ستیز غرب و مأمن خفاشان و منافقان و بی خدایان و به بهانه پوچ و نخ نمای آزادی بیان با پشتیبانی کشور سوئد اهانت و سوزاندن کتاب آسمانی سخن الهی، توسط عناصر افراط گرا و تندرو را که در مسیر نفرت پراکنی علیه مقدسات میباشد را مجاز شمردند.

بی‌شک این اقدامات نابخشودنی و اهانت به قرآن کریم یک ستیز سازمان یافته از سوی قدرت های استکباری است و ریشه در اندیشه‌های غیر توحیدی و دین گریزانه دارد و پس از رشد چشمگیر اسلام در جوامع غربی و با هدف تخریب اسلام صورت گرفته و هرگز با تعالیم ادیان الهی قابل جمع نبوده و قابل تحمل نیست.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت این اقدام ننگین کشور سوئد از همه‌  آزادی‌خواهان و موحدان جهان می‌خواهد درکنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی مقابله کرده و این اقدام نفرت‌انگیز که با هدف اسلام هراسی، ناامن سازی جهان، تقویت افراط‌گری و خشنونت در جهان صورت می‌گیرد؛ مقابله نمایند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1317487

مهمترین اخبار ایران و جهان: