نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 13:15

رئیس ستاد انتخابات مازندران معرفی شد

طی حکمی از سوی استاندار مازندران، «روح‌الله سلگی» معاون سیاسی امنیتی استاندار، به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات مازندران شد و همچنین اعضای ستاد نیز انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدمحمود حسینی‌پور، طی احکامی اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری را منصوب کرد.

براساس حکم استاندار مازندران، روح‌الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات استان منصوب شد.

به تاکید حسینی‌پور، برنامه‌ریزی و فراهم‌سازی به موقع همه مقدمات، استفاده بهینه از دانش و فناوری‌های نوین و روزآمد، روان‌سازی و تسهیل فرآیند انتخابات از جمله وظایف و ماموریت‌های خطیری است که انتظار می‌رود با هماهنگی لازم و استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات و با تلاش نسبت به آن اهتمام شود.

وی در حکم رئیس ستاد انتخابات مازندران، تاکید کرد که همه معاونین، مدیران و روسای سازمان‌های وابسته، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها باید همکاری لازم را داشته باشند.

گفتنی است؛ براساس احکام صادره، همچنین امید محبی به‌عنوان عضو و رئیس کمیته پشتیبانی و مالی، اسماعیل مهرافزا، رئیس هیئت بازرسی انتخابات، علی مراد مهدوی فر، رئیس کمیته سیاسی امنیتی و انتظامی، مرتضی حسینی رئیس کمیته حراست و استعلامات، مرتضی نوربخش، رئیس کمیته اطلاع رسانی، حسین شهابیان، رئیس کمیته فناوری اطلاعات و مجتبی فاطمی، به‌عنوان عضو ستاد انتخابات استان مازندران منصوب شدند.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1280243

مهمترین اخبار ایران و جهان: