نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 11:42

توقیف ۲ دستگاه خودروی حامل ذغال و خاک پیت در اردبیل

اردبیل- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: دو دستگاه خودرو حامل ذعال قاچاق جنگلی و خاک پیت توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل توقیف شد.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: یک دستگاه نیسان وانت حامل خاک پیت و یک دستگاه خودرو سواری حامل پنج کیسه ذعال قاچاق جنگلی با اقدام به موقع نیروهای یگان حفاظت توقیف و محموله قاچاق کشف شد

وی با اشاره به اینکه مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی با هوشیاری کامل به رصد منطقه مشغول هستند، خاطرنشان کرد: در این رابطه دو نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان معرفی شدند

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزود: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل به صورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

نوری گفت: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی است و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی از مردم و دوستداران طبیعت خواست؛ در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1279787

مهمترین اخبار ایران و جهان: