نیوز سیتی!
05 آبان 1402 - 17:50

مسؤولان اولویت شبکه تبلیغ را دانش آموزان قرار دهند

امام جمعه میناب گفت: مسؤولان مهم ترین اولویت برای شبکه تبلیغ را تبلیغ و تربیت دانش آموزی قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه
ضمن گرامیداشت سالروز شهادت بسیجی ۱۳ساله محمد حسین فهمیده، روز نوجوان و بسیج دانش آموزی را به همه نوجوانان و دانش آموزان بویژه نوجوانان‌ و دانش آموزان شهرستان تبریک گفت و به مسئولان و مدیران آموزش‌ و پرورش و حوزه های علمیه و همچنین معلمان ، مربیان و مبلغان دینی توصیه کرد تا مهم ترین اولویت برای شبکه تبلیغ را تبلیغ و تربیت دانش آموزی قرار دهند.

خطیب جمعه میناب یادآور شد که ظرفیت مبارک و عظیم تبلیغ دانش آموزی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در اختیار شبکه تبلیغ است متاسفانه مورد غفلت واقع شده است و دشمن هم از غفلت ما برای اجرای برنامه های خود سوء استفاده می کند.

وی، سرمایه گذاری صحیح برای تربیت دانش‌آموزی را تضمین کننده سلامت، رشد و پشرفت کشور دانست و عنوان داشت: تبلیغ باید با نگاه تربیتی باشد و استمرار و نظم داشته باشد و از روش های اثر گذار و محتوای مناسب برای نسل نوجوان برخوردار باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی ضمن اشاره به قرارگاه های عملیاتی متعدد پدافند غیر عامل و همچنین دستاوردهای موثر آن گفت که پدافند غیر عامل یکی از ارکان منظومه های دفاعی کشور است که با استفاده از توان نخبگان و دانشمندان جوان ایرانی علیرغم تحریم های متعدد در عرصه های مختلف توانسته است توان و ظرفیت کشور را در برابر تهدیدات و آسیب پذیری ها افزایش دهد.

وی مهم ترین مساله روز را مساله غزه و فلسطین دانست و در این زمینه بیان کرد که طوفان الاقصی مانند تندبادی ویرانگر برای رژیم جلاد اسرائیل و حامیان غربی اش بود که اقتصاد صهیونیستی را هم در مسیر فروپاشی قرار داد و از طرفی موجب اتحاد و انسجام جوامع اسلامی بلکه آزادگان جهان شد.

ابراهیمی اضافه کرد که در روایت گری این حماسه بزرگ باید راهبردهای اصلی و محوری آن را مد نظر قرار بدهیم تا تاثیرگذاری  آن بیشتر شود.

پایان پیام/


 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1552187

مهمترین اخبار ایران و جهان: