نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 00:37

احداث ۳۵۰۰ واحد مسکن محرومان در گلستان

گرگان- مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در روستاهای گلستان در قالب مسکن حمایتی با کمک های بنیاد علوی در قالب پرداخت ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی شامگاه سه شنبه در نشست با مدیران کل بازرسی استانداری و مدیرکل بنیاد علوی استان اظهارکرد: تعامل و همکاری بنیاد علوی در استان گلستان موجب کمک به تامین مسکن اقشار کم درآمد و نیازمندان شده و ساخت مسکن حمایتی بویژه برای جامعه هدف کمیته امداد، بهزیستی و حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) را سرعت بخشیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در روستاهای استان در قالب مسکن حمایتی با کمک‌های بنیاد علوی در قالب پرداخت ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض، ۱۰ تن سیمان رایگان، دو هزار و ۲۰۰ کیلوگرم میله گرد و غیره در حال احداث است.

وی بیان کرد: این کمک‌ها به علاوه تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیونی بنیاد با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله و ضمانت زنجیره‌ای فرصتی استثنایی برای واجدان طرح‌های مختلف مسکن ایجاد کرده و موجب رونق و جهش در تولید مسکن در استان گلستان شده است.

حسینی ادامه داد: در همین راستا، ساخت چهار هزار واحد مسکن حمایتی برای سال جاری هدف‌گذاری شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به کمبود زمین دولتی در استان‌های شمالی برای ساخت مسکن، اقدامات ارزشمند مدیرکل بنیاد علوی در واگذاری اراضی بنیاد علوی به طرح نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرهای استان را کاری ارزشمند دانست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1011543

مهمترین اخبار ایران و جهان: