نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 20:51

روز جهانی قدس میراث بزرگ و ماندگار امام خمینی (ره) است

گرگان- نماینده ولی فقیه در گلستان ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، گفت: روز جهانی قدس میراث بزرگ و ماندگار امام خمینی (ره) است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان عصر پنج شنبه طی پیامی از مردم گلستان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان در این پیام گفت: روز جهانی قدس از میراث های بزرگ و ماندگار امام خمینی (ره) است.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی تصریح کرد: امام راحل با آن شناخت کاملی که از جهان و سیاست و دشمنان اسلام داشت از همه امت اسلامی چه کشورهای عربی و چه کشورهای غیرعربی خواستند جمعه آخر ماه مبارک رمضان فریادشان را به عنوان مخالفت با این رژیم غاصب در جهان بلند کنند.

امام جمعه گرگان افزود: پیام حضور همه مسلمانان و آزادگان عالم در این راهپیمایی این است که بشریت به ظلم های اسرائیل غاصب علیه مردم مظلوم و بی گناه فلسطین بیشتر پی خواهد برد.

نورمفیدی در ادامه با اشاره به اینکه همه بشریت و انسان های آزاده عالم باید به شهید و زندانی و آواره کردن مردان و زنان بی گناه واکنش نشان دهند، گفت: از همه مومنین می خواهم قبولی اعمال ماه مبارک رمضان، روزه ها و نمازها و تلاوت قرآن خودشان را با حضور در این میدان جهاد علیه ظلم تکمیل کنند.

وی تصریح کرد: خداوند اگر ببیند بندگانش نسبت به ظلم و یاری رساندن به مظلوم حساس هستند، خشنود خواهد شد و قطعاً اعمال آنها را در این ماه میارک مورد قبولی قرار خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در گلستان در پایان گفت: از همه مردم شریف شیعه و سنی استان گلستان دعوت می کنم با حضور گسترده‌تر از گذشته در راهپیمایی روز قدس بر پیمان مستحکم خود با آرمان‌های حق‌طلبانه مردم مظلوم فلسطین تاکید کرده و فریادهای بلند خود را در محکومیت ظلم و جنایت این رژیم غاصب صهیونیستی به گوش جهانیان برسانند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1146200

مهمترین اخبار ایران و جهان: