نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1402 - 23:40

تماشاخانه‌های سیار کانون اردبیل به مناطق مختلف کشور سفر می‌کند

اردبیل-مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: تماشاخانه‌های سیار کانون اردبیل با هدف تحقق عدالت فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی به مناطق مختلف کشور سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ملیحه ملک‌زاده فرد عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با مسئولین استان اردبیل اظهار کرد: تماشاخانه‌های سیار کانون اردبیل با هدف تحقق عدالت فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی به مناطق مختلف کشور سفر می‌کند.

وی افزود: این تماشاخانه، با اجرای تئاتر زنده‌ی کودک با عنوان «رینارد روباهه» به کارگردانی احمد تیموری و با مضمون نکوهش دروغ‌گویی، معرفی نعمت‌های خداوند و ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار، مهمان کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در شهرهای جعفرآباد مغان، مشگین‌شهر و رضی خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای سطح نشاط اجتماعی، این تماشاخانه روز شنبه نهم اردیبهشت ماه نیز با استقرار در شهرستان مشگین‌شهر ۳ برنامه را در ساعت‌های ۱۰ و ۱۲ قبل از ظهر و ۱۷، برای خانواده‌های فرهنگ دوست این شهر اجرا خواهد کرد.

ملک‌زاده فرد با بیان اینکه تماشاخانه سیار کانون در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر استان در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ نیز حضور خواهد داشت، گفت: در کنار این نمایش برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله مسابقه و قصه‌گویی نیز اجرا خواهد شد و همچنین ۶ برنامه در شهرستان جعفرآباد و محل اجرای جشنواره از سوی هنرمندان کانون برگزار می‌شود.

وی افزود: در آخرین برنامه از سفر این تماشاخانه به استان اردبیل، اهالی محترم شهر رضی میهمان برنامه‌های شاد این رویداد فرهنگی خواهند بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1170888

مهمترین اخبار ایران و جهان: