نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 15:43

رتبه پنجم استان اردبیل در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با اشاره به روحیه نوع‌دوستی اهالی استان، ضمن تحسین کمک‌های انسان‌دوستانه خیرین در استان اردبیل، این ویژگی را مثال‌زدنی و قابل تقدیر دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر بعدازظهر امروز در جشن گلریزان ستاد دیه استان، پیشینه کمک‌های نوع‌دوستی را یادآور شد و اظهار کرد: در ایام کرونا خیرین استان اردبیل حدود یک‌هزار میلیارد تومان کمک کردند که این موضوع نشانگر نوع‌دوستی و نهادینه شدن فرهنگ احسان و نیکوکاری است.

وی با اشاره به سابقه مشارکت خیرین در امر آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی در استان اردبیل، افزود: برخی زندانیان به دلایل غیرعمد مالی دچار مشکل شده‌اند که خیرین استان در طول سالیان گذشته در بازگشت آنان به آغوش خانواده نقش تأثیرگذاری داشته‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل ضمن قدردانی از زحمات خیرین و با اشاره به رتبه پنجم استان اردبیل در زمینه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی، اظهار امیدواری کرد با مشارکت بیش‌تر خیرین رتبه استان به ۳ رتبه اول ارتقا یابد.

گفتنی است؛ در بیست‌ودومین جشن گلریزان ستاد دیه استان اردبیل که با هدف جمع‌آوری کمک‌های خیرین برای آزادسازی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و مالی و به‌مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد، چند خیر استان نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1131788

مهمترین اخبار ایران و جهان: