نیوز سیتی!
23 فروردین 1402 - 12:39

ورود سامانه پربارش از نیمه غربی استان همدان/ احتمال بارش تگرگ

همدان- کارشناس هواشناسی همدان گفت: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی با فعالیت سامانه ناپایدار حاکم بر جو استان تا صبح جمعه به تناوب رگبار باران با وزش باد و احتمال رعد و برق است.

روح الله زاهدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بارندگی از بعدازظهر امروز تا صبح فردا از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود و در برخی نقاط استان با آب گرفتگی معابر عمومی و روان آب و احتمال سیلابی شدن مسیرها و جاری شدن مسیر آب سیلاب می‌شود.

وی یادآور شد: کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی با فعالیت سامانه ناپایدار حاکم بر جو استان تا صبح جمعه به تناوب رگبار باران همراه با وزش باد نسبتاً شدید تا شدید با احتمال رعد و برق و رگبار پراکنده تگرگ در نقاط مستعد آستان را شاهد خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی همدان خاطرنشان کرد: بارش در ارتفاعات ممکن است به شکل رگبار برف نیز مشاهده شود.

زاهدی با بیان اینکه دمای هوا نیز از امروز تا شنبه روند کاهشی خواهد داشت و کاهش دمای صبحگاهی در روزهای صبح جمعه و شنبه محسوس است، افزود: طی شبانه روز گذشته نوسانات دما در همدان در گرم‌ترین ساعات ۲۴ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین ساعات ۱۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی بیان کرد: شهرستان فامنین با ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان و شهرستان گل تپه با ۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان در طی شبانه روز گذشته ثبت شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1142688

مهمترین اخبار ایران و جهان: