نیوز سیتی!
10 فروردین 1402 - 12:51

۱۲ فروردین تجلی گاه بصیرت و غیرت مردمی است

گرگان- قائم مقام اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: یوم الله ۱۲ فروردین تجلی بصیرت و غیرت دینی مردمی و روز تثبیت حکومت الهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا دیلمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یوم الله ۱۲ فروردین تجلی با عظمت غیرت دینی و زنجیره تواصی به حق، روز فتح و ظفر و عمق نگاه تمدنی ملت شکور و بصیر ایران اسلامی است.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در این روز باشکوه، مردم ما به ندای آسمانی واعتصموا بحبل الله جمیعاً برای احیای تمدن نوین اسلامی و تحقق تمدن نوین و عظمی حضرت حجت ارواحنا له الفدا در برابر نظام استکباری، لبیک آگاهانه گفتند.

وی بیان کرد: ملت بیدار و غیور و صبار و شکوری که، رشد و بالندگی سیاسی و اجتماعی خود را به شرق و غرب و به جهانیان ثابت کرد و با رأی قاطع به نظام مقدس اسلامی، آغاز حکومت عدل الهی و امتداد بعثت نبوی را در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی، با عزت و افتخار اعلام کردند.

دیلمی گفت: بر این اساس، یوم الله ۱۲ فروردین روز تثبیت حکومت اسلامی و از جمله شعائر بزرگ دینی و انقلابی ما است.

قائم مقام اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: در روز ۱۲ فروردین، طاغوت منحوس و فاسد نظام ستم شاهی توسط ملت ایران اسلامی، برای همیشه در زباله دان تاریخ دفن شد و در ادامه کشور از چنگال و چپاول دشمنان داخلی و خارجی و غارت نظام سلطه و از جمله شیطان بزرگ، یعنی آمریکا، رهایی یافت.

وی در پایان ضمن تبریک این ایام گفت: در تبیین اهمیت چگونگی این رویداد مهم انقلابی و تمدنی بویژه برای نسل جوان، در تمامی شهرستان‌ها، علاوه بر برگزاری ویژه برنامه متمرکز، با همت تشکل‌های دینی و شبکه تبلیغی، در مساجد هم، نشست‌های بصیرتی برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1117500

مهمترین اخبار ایران و جهان: