نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 15:42

آمادگی ۱۸۲ مرکز نیکوکاری برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ماه رمضان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: مساجد و مراکز نیکوکاری محله‌ها می‌توانند کمک موثری در راستای رسیدگی هر چه بهتر به نیازمندان و محرومین باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اکبر محمدی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸۲ مرکز نیکوکاری در زنجان فعال است، اظهار داشت: مراکز نیکوکاری را پل ارتباطی بین خیران و نیازمندان بوده و این مراکز می‌توانند به خوبی نیازمندان را شناسایی و با معرفی آنان به خیرین و نیکوکاران گره‌ای از مشکلات آنها بگشایند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان از آمادگی مراکز نیکوکاری در سطح استان برای مشارکت در طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده و جمع‌آوری کمک‌های مردمی خبر داد و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، پویش مردمی «به عشق علی (ع) با هدف جذب حامی اجرا می شود.

وی ادامه داد: دیدار و دلجویی مسئولان و خیران از خانواده‌های عزیز تحت حمایت، اطعام و افطاری، تامین سبد معیشتی و همیان مولا، ایجاد آشپزخانه در قالب اطعام مهدوی برای طبخ غذا و توزیع بین نیازمندان، تهیه و توزیع افطاری ساده بین نیازمندان محله و دریافت حداکثری زکات فطریه و کفارات از دیگر برنامه‌هایی است که طی ماه رمضان در مراکز نیکوکاری اجرایی می‌شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان افزود: خیران و نیکوکاران می توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سرشماره۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، تماس با ستاد اکرام ایتام به شماره ۳۳۷۸۶۶۰۲ به صورت غیر حضوری و یا از طریق دفاتر ۱۴ گانه این نهاد، مراکز نیکوکاری و یا پایگاه‌های ثبت نام حامی، حمایت مادی و معنوی از فرزندان عزیز تحت حمایت این نهاد را تقبل کنند.

پایان پیام/73002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1125444

مهمترین اخبار ایران و جهان: