نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 10:17

کرمانشاه ۲۰ هزار مشترک بد مصرف در حوزه گاز دارد

کرمانشاه- سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به افزایش 20 درصدی مصرف گاز گفت: استان کرمانشاه ۲۰ هزار مشترک بد مصرف در حوزه گاز دارد.

ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هر سال روند مصرف گاز در کشور و به تبع آن در استان کرمانشاه افزایش می‌یابد در حالی که امسال تعداد مشترکین فقط سه درصد افزایش داشته اما مصرف گاز ۲۰ درصد بیشتر شده است.

وی افزود: روند کنونی مصرف گاز در استان کرمانشاه منطقی نیست و با فرهنگ نادرست مصرف و استفاده بی رویه زمینه ساز بروز افت فشار گاز خواهد شد.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: در زمستان سال ۱۳۹۹ مصرف گاز استان کرمانشاه ۷۰۹ میلیون متر مکعب بوده که در سال ۱۴۰۰ به ۷۸۱ میلیون متر مکعب رسیده و پیش بینی می‌شود امسال به ۹۰۰ میلیون متر مکعب برسد.

حسینی بیان کرد: با کاهش مصرف ۱۰ درصدی مصرف گاز در استان کرمانشاه می‌توان گاز مورد نیاز ۲ کارخانه سیمان استان که حدود ۹ میلیون متر مکعب است را تأمین کرد در حالی که این دو کارخانه در حال حاضر گاز ندارند.

وی اضافه کرد: استان کرمانشاه دارای ۲۰ هزار مشترک بد مصرف است که یک هزار و ۱۷۸ میلیارد تومان گاز بهای معوق از مشترکین طلب داریم که این امر در اختصاص بودجه به شرکت گاز استان اثر منفی دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 954088

مهمترین اخبار ایران و جهان: