نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 02:23

حمله به نظامیان صهیونیستی در جنوب طولکرم کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی در جنوب طولکرم هدف تیراندازی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع عبری زبان تائید کردند که مبارزان مقاومت به سمت گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در ایست بازرسی جباره در جنوب شهر طولکرم تیراندازی کردند.

طولکرم از جمله های شهرها و مناطقی در فلسطین است که در آن نیروهای فلسطینی دست به عملیات های متعدد علیه صهیونیست ها می زنند. هفته گذشته نیز یک افسر صهیونیست در عملیات مبارزان فلسطینی در طولکرم زخمی شد. همچنین نیروهای مقاومت فلسطین هفته گذشته، ۸ عملیات علیه نظامیان و شهرک نشیان صهیونیست در کرانه باختری انجام دادند که ۳ مورد از آنها عملیات شلیک و ۵ مورد دیگر نیز درگیری با اشغالگران بوده است.

در هفته گذشته نیز ۲۵۰ مورد عملیات مقاومت علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به ثبت رسیده است.

براساس گزارش ها، از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۳۴ فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهادت رسیدند. وزارت بهداشت فلسطین ظهر روز یکشنبه نیز اعلام کرد که عمر السعدی جوان ۲۴ ساله فلسطینی که پنجشنبه گذشته در جریان تهاجم وحشیانه صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین زخمی شده بود، امروز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

السعدی ۳۴ امین فلسطینی بود که از ابتدای سال جاری توسط اشغالگران اسرائیلی به شهادت رسید.

تنها در حمله جنایتکارانه پنجشنبه گذشته به اردوگاه جنین ۱۰ فلسطینی از جمله یک زن به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

عمر السعدی یکی از بنیانگذاران گروه مقاومت گردان جنین بود.

گفتنی است هفته گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در حمله ای وحشیانه به اردوگاه جنین، ۱۰ فلسطینی را به شهادت رساند که این اقدام جنایتکارانه با عملیات شهادت طلبانه یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی پاسخ داده شد. در این عملیات تیراندازی «خیری علقم» دستکم ۸ صهیونیست را به هلاکت رساند و شمار دیگری را زخمی کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1006300

مهمترین اخبار ایران و جهان: