نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 15:05

کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان سوری در غرب درعا

منابع سوری از زخمی شدن چند نظامی این کشور در حمله افراد مسلح در درعا در جنوب این کشور خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، منابع سوری اعلام کردند که چهار نظامی این کشوردر حمله مسلحانه تروریست ها در حومه غرب درعا در جنوب سوریه جان باختند.

بر اساس این گزارش، یک منبع در فرماندهی پلیس درعا گفت که این حمله تروریستی ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح امروز رخ داد و چند نظامی دیگر هم مجروح شدند.

وی افزود که نیروهای پلیس در حال رفتن برای تامین امنیت مراکز امتحانی در روستای المزیریب بودند که مهاجمان به سوی گشت پلیس به شدت تیراندازی کردند که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای پلیس شد.

این در حالی است که چند روز قبل، یک منبع امنیتی سوری به سانا اعلام کرد که یک سرکرده گروه تروریستی به دام افتاده است.

این منبع امنیتی تاکید کرد که در جریان عملیاتی ویژه از سوی نیروهای امنیتی سوریه در حومه درعا یک سرکرده بارز تروریستی دستگیر و یک تروریست دیگر هم به هلاکت رسید.

منبع امنیتی مذکور افزود: این سرکرده تروریستی که دستگیر شده است در اقدامات تروریستی دست داشته است. همچنین مقادیر سلاح از آنها کشف و ضبط شد.

این منبع امنیتی تاکید کرد: این عملیات ویژه در حومه شهر شیخ مسکین در حومه درعا رخ داد.

منبع سوری افزود: اعضای این گروه تروریستی هفته گذشته سه عملیات تروریستی انجام داده بودند که بر اثر آن دو نیروی پلیس سوریه و یک نیروی ارتش این کشور کشته شدند. عناصر این گروه تروریستی برای عملیات تروریستی از موتور سیکلت استفاده می کردند تا به آسانی بتوانند جابجا شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1308144

مهمترین اخبار ایران و جهان: