نیوز سیتی!
16 تیر 1402 - 22:42

رسانه‌های داخلی روایت‌ها را بموقع و صحیح به مخاطب منتقل کنند

بوشهر- نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان گفت: اصحاب رسانه روایت‌ها را باید به موقع و صحیح به مخاطب منتقل کنند تا رسانه بیگانه نتواند خوراک خبری دروغ به مردم تحویل دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر جمعه در نشست با مسئولان و کارکنان صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: دشمنان با ایجاد یأس و ناامیدی به دنبال این قطع رابطه میان مردم و نظام هستند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: خدمات دولت باید برجسته شود تا دشمن نتواند حلاوت تلاش مسئولین را در کام مردم تلخ کند.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید اعتمادسازی کنند افزود: هر شخصی در هر لباس و جایگاهی که قرار دارد باید نسبت به تهاجم فرهنگی دشمن، جهاد تبیین انجام دهد.

حسینی بوشهری با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته باید برای مردم اطلاع‌رسانی شود عنوان کرد: مشکلات معیشت در جامعه وجود دارد، اما نباید اجازه داد اقدامات خوب صورت گرفته در کشور نادیده گرفته شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان با تأکید بر اینکه نظارت بر بودجه‌ها که به دستگاه‌ها اختصاص می‌یابد ضروری است، خاطرنشان کرد: منابع مالی باید در جای درست و صحیح مصرف شود و هزینه کرد آن نیز به طور شفاف به اطلاع مردم رسانده شود.

وی جایگاه رسانه ملی و استانی در جامعه را مورد اشاره قرار داد و با تأکید بر اینکه صدا و سیما و رسانه‌ها باید در اطلاع‌رسانی سرعت، دقت داشته باشند، اظهار داشت: اصحاب رسانه روایت‌ها را باید به موقع و صحیح به مخاطب منتقل کنند تا رسانه بیگانه نتواند خوراک خبری دروغ به مردم تحویل دهد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: گاهی اوقات در انتشار به موقع واقعیت‌ها غفلت می‌شود و سلیقه‌های شخصی معیار قرار گرفته می‌شود که این موضوع امری اشتباه است.

حسینی بوشهری با بیان اینکه اتفاقات را باید به صراحت به مردم انعکاس داد عنوان کرد: مردم با رغبت بیشتری اخبار و تولیدات رسانه‌های داخل را دنبال خواهند کرد.

امام جمعه قم اضافه کرد: صدا و سیما ابزار انتقال است و تولیدات و گزارشات باید از افراد صادق دریافت و منعکس شود تا اعتماد مردم خدشه‌دار نشود.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه معرفی استان بوشهر در سطح ملی نیازمند اهتمام ویژه‌ای است تأکید کرد: نسل جوان استعداد و خلاقیت فراوانی دارد باید با رفتن به سراغ این افراد، آنها را تبدیل به چهره ملی کرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: صدا و سیما نباید منحصر به درون استان شود و چهره‌های دارای تخصص و تعهد باید در سطح ملی معرفی شود.

وی همچنین در نشست با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: عقب‌ماندگی سال‌های قبل در استان با اراده دولت سیزدهم و کار جهادی امیدواریم برطرف شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1340888

مهمترین اخبار ایران و جهان: