نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 12:41

۲۵ نفر در ۴ تصادف دیروز مصدوم شدند

گرگان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی نیروهای عملیاتی استان به ۴ تصادف با ۲۵ مصدوم در چهار محور استان طی یک روز خبرداد.

قاسم غریب آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بعداز ظهر یکشنبه ۱۱ تیر، ۴ تصادف در جاده‌های استان به وقوع پیوست و امدادگران پایگاه‌های قرق، ساحلی (شهید داوود عاشوری)، آق قلا و سه راهی گالیکش با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان(EOC) برای امدادرسانی اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: در تصادف اول براثر تصادف موتورسیکلت با عابر پیاده در چهار راه رحمت آبادِ فاضل آباد ۴ نفر مصدوم شدند، امدادگران پایگاه قرق به عنوان نزدیکترین پایگاه به این مأموریت اعزام و پس از انجام اقدامات اولیه یک نفر از مصدومان را به بیمارستان بقیه اله اعظم علی آبادکتول انتقال دادند.

وی خاطر نشان کرد: در حادثه دوم یک دستگاه سمند و یک دستگاه تیبا با هم تصادف کردند و بر اثر آن ۷ نفر مصدوم شدند، امدادگران پایگاه ساحلی (شهید داوود عاشوری) ترکمن با اعزام به این عملیات یک مصدوم را به بیمارستان امام خمینی ترکمن انتقال دادند.

غریب آبادی ادامه داد: در تصادف سوم که به وقوع پیوست ۵ نفر به دنبال تصادف خودروی سمند با پژو پارس در جاده آق قلا به گنبدکاووس نرسیده به روستای عطا آباد مصدوم شدند. امدادگران پس از اقدامات اولیه یکی از مصدومان را به بیمارستان آل جلیل آق قلا انتقال دادند.

وی تصریح کرد: در تصادف چهارم که در اثر تصادف دو دستگاه پراید با یکدیگر در جاده کلاله به گنبد کاووس حوالی روستای صمدانی ۹ نفر مصدوم شدند. امدادگران پایگاه سه راهی گالیکش پس از انجام اقدامات اولیه ۲ نفر از مصدومان را به بیمارستان رسول اکرم کلاله انتقال دادند. سایر مصدومان توسط عوامل اورژانس انتقال داده شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1327688

مهمترین اخبار ایران و جهان: